Toon posts:

[iPod Touch] Coverflow bug*

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik weet niet wat er scheelt met mijn iPod, ik heb er een video van gemaakt, en die kan je dus bekijken, dan versta je het probleem wel. Het is gewoon zo, wanneer ik in landscape modus, door mijn albums ga, veranderen de plaatjes soms van album!! Zeer irritant, een bedrijf zoals Apple, kan toch iets beters maken... pff gedvr

De video: http://www.youtube.com/watch?v=1HmwkL1ynUU

Btw, als je niet naar techno luistert, zet je best je geluid op mute ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Volgens mij is geen enkel apparaat tegen die takkeherrie bestand. ;)

Al iets er over gevonden op het discussieforum van Apple? Niet bepaald een nette bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niks speciaals.. vind er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Zeer vreemde bug, ikzelf heb er in ieder geval geen last van. Als er geen oplossing gevonden wordt, zou ik gewoon eventjes teruggaan naar de winkel.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone US 1.12 hier, nog nooit zoiets gezien of van gehoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien nummers van zelfde album / artiest met verschillende album art?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

1) heerlijke muziek :D
2) jammer
3) hoe noemt het nummer? :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op mijn touch hetzelfde maar na op de computer in iTunes het vakje "Album artist" leeg te halen voor de betreffende cd en de muziek opnieuw over te zetten was het weg. Was wel gek want hij verzon een heel gekke naam voor die cd die ik nergens kon terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik zie bij you-tube dat je je ipod hebt gejailbreakt. Ik weet niet of dat voor problemen zou kunnen zorgen (mij lijkt van wel), maar iig lijkt het me relevant om te vermelden :).
Dit probleem lijkt erg op die van jou, verder heb ik alleen verwante bugs gevonden.
Ook al een bug report ingedient? ugh, wat irritant om te vinden, ook op apple.com.

[ Voor 60% gewijzigd door ibmos2warp op 23-12-2007 01:12 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:00

RnB

Heb je meerdere plaatjes als albumart?
Ik weet niet of dat het probleem is, maar ik kan via mp3tag, waarmee ik mijn albumart toevoeg aan mijn mp3tjes, meerdere plaatjes als album-art doen.
Mss dat dat het probleem is en anders is het idd mss toch omdat ie jailbroken is?
Ik heb er geen last van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat ook toen ie nog jail broken was. Maaruh een oplossing die ik nooit geprobeerd heb, maar die misschien wel werkt is:

Sluit het ding aan op iTunes.
Haal het vinkje weg bij copy cover-art.
Doe een sync
Zet het vinkje weer aan en sync nogmaals.

Als het goed is wordt alle cover-art dan weer opnieuw erop gezet en is het probleem mogelijk verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:40:
Ik had dat ook toen ie nog jail broken was. Maaruh een oplossing die ik nooit geprobeerd heb, maar die misschien wel werkt is:

Sluit het ding aan op iTunes.
Haal het vinkje weg bij copy cover-art.
Doe een sync
Zet het vinkje weer aan en sync nogmaals.

Als het goed is wordt alle cover-art dan weer opnieuw erop gezet en is het probleem mogelijk verdwenen.
En hoe doe je dat dan? Want ik vind nergens een optie "copy cover art"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 06:59:
[...]

En hoe doe je dat dan? Want ik vind nergens een optie "copy cover art"
Hmm, ik kan dat vinkje ook niet meer vinden. Volgens mij stond hij altijd wanneer je ipod is geconnect op het eerse tabblad onderaan. Inmiddels is iTunes een paar keer geupdated en het lijkt alsof die mogelijkheid weg is.

Een andere optie wat op hetzelfde neerkomt maar het is wel een boel werk, is:
http://christhis.com/arch...-itunes-missing-cover-art

Ow ik heb het alweer gevonden ook. Het is de optie: "display album art on your ipod" en het je vind het door de ipod/touch te connecten met itunes, dan je ipod selecteren, tabblad "music" en daar staat ie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Ik heb even de topictitel aangepast naar: "[iPod Touch] Coverflow bug". Hoe vervelend de bug ook is, het is niet de bedoeling om uitroeptekens te gebruiken ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
1. Ga eerst na of de album-covers inderdaad goed ingesteld staan (zelfde probleem in itunes?)
2. Wanneer dat het probleem niet is, probeer een clean-install zodat je zeker weet dat de bug niet van Apple afkomstig is.

Zelf kan ik niet opmaken wat je allemaal hebt geprobeerd om deze bug recht te zetten. Geef aub meer uitleg welke apps je allemaal hebt geinstalleerd en wat je reeks al hebt gedaan.

Wat ik me afvraag: heb je de album-art er zelf ingezet of via itunes gedownload ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Cover art staat goed, in normale modus en in iTunes, toont de ipod alles goed weer
2. Dat is geen optie

Wat er allemaal opstaat? Wel:
Stumbler, Apollo, Maps, SMBprefs, Installer, Sketches, Aandelen, Light, Sysnfo, SSH, Screenshot, Term-vt100, Simplify, iPsycics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus ipod gerestored, pff, en firmware 1.1.1 deropgezet, heeft nu geen problemen...

Ik ben blij dat het probleem is opgelost, maar houd je de volgende keer een beetje in :/

[ Voor 45% gewijzigd door Hoedje op 26-12-2007 10:27 ]

Pagina: 1