Ik heb hier een HP HW6915 van een klant buiten garantie volgens HP, binnen garantie volgens de Belgische wetgeving. Op dat laatste ga ik niet verder gaan, neem gewoon van me aan dat het kut geregeld is in België. In ieder geval: ik moet het probleem opgelost krijgen. Nu: van PCs weet ik alles (nou ja) maar PDAs zijn niet mijn specialiteit.
Gedrag: herstart constant. Licht op, schermpje "HP IPAQ v1.04", gaat uit. Dit ad infinitum.
Al geprobeerd:
- Batterij verwijderen (dan doet ie gewoon niets)
- Resetten op 3 manieren: enkel de resetknop, resetknop + powerknop, resetknop + powerknop + callknop + callendknop.
Zonder resultaat allemaal.
Mogelijke reden: de klant was zijn iPAQ 3 weken kwijt in zijn auto; heeft 'm bij het stofzuigen teruggevonden. Nu, al vriest het 's nachts: volgens de specificaties zou de iPAQ bij stockage tot -40°C overleven. (alleen, geldt standby als stockage?)
Enfin, graag jullie hulp.
Gedrag: herstart constant. Licht op, schermpje "HP IPAQ v1.04", gaat uit. Dit ad infinitum.
Al geprobeerd:
- Batterij verwijderen (dan doet ie gewoon niets)
- Resetten op 3 manieren: enkel de resetknop, resetknop + powerknop, resetknop + powerknop + callknop + callendknop.
Zonder resultaat allemaal.
Mogelijke reden: de klant was zijn iPAQ 3 weken kwijt in zijn auto; heeft 'm bij het stofzuigen teruggevonden. Nu, al vriest het 's nachts: volgens de specificaties zou de iPAQ bij stockage tot -40°C overleven. (alleen, geldt standby als stockage?)
Enfin, graag jullie hulp.