[IE / FF] ik kom niet meer op mijn website (anderen wel)

Pagina: 1
Acties:

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-06 13:42
Ik heb een probleem: ik kom niet meer op mijn website op mijn pc. Via een andere pc kom ik er echter wel op en ook als ik via internet via zo'n anonieme proxy (bijv. http://www.zend2.com/) naar mijn website ga, kom ik er ook op.

Rara hoe kan dit? En: hoe ik kan dit verhelpen?

Het probleem is denk ik begonnen toen ik naar een pagina op mijn site wilde gaan die beveiligd is mbv htaccess/htpasswd (ik vulde echter een paar keer een verkeerd wachtwoord in)

Mijn systeem: WinXP, IE7

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:50
Rekcor schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:03:
Ik heb een probleem: ik kom niet meer op mijn website op mijn pc. Via een andere pc kom ik er echter wel op en ook als ik via internet via zo'n anonieme proxy (bijv. http://www.zend2.com/) naar mijn website ga, kom ik er ook op.

Rara hoe kan dit? En: hoe ik kan dit verhelpen?

Het probleem is denk ik begonnen toen ik naar een pagina op mijn site wilde gaan die beveiligd is mbv htaccess/htpasswd (ik vulde echter een paar keer een verkeerd wachtwoord in)

Mijn systeem: WinXP, IE7
je geeft het antwoord zelf al? :? :X

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Vraag eens na bij je hoster, of ze niet zo'n scriptje geïnstalleerd staan hebben die een ip adres op een zwarte lijst zet na x aantal foutieve inlogpogingen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je je browser al eens opnieuw gestart?

• Rekcor
Tomino schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:04:
[...]

je geeft het antwoord zelf al? :? :X
Nee, want ik heb ook onbeveiligde pagina's op mijn site, en daar kom ik ook niet meer op...

• Rekcor
Harm schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:09:
Heb je je browser al eens opnieuw gestart?
Jup, andere browser geinstalleerd, internetverbinding opnieuw aangemaakt, cache geleegd...

P.S. de website is trouwens http://www.ardennenverhuur.nl (als je nog een leuk huisje zoekt om te huren komend voorjaar :P)

• Rekcor
Tofu schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:05:
Vraag eens na bij je hoster, of ze niet zo'n scriptje geïnstalleerd staan hebben die een ip adres op een zwarte lijst zet na x aantal foutieve inlogpogingen.
Mmm, kijkt dat scriptje dan ook naar foutieve inlogpogingen als je zelf een htpasswd etc hebt aangemaakt?

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 10:04
Goed, ik heb het beveiligde gedeelte gevonden en na 10x fout inloggen ben ik ook geblokkeerd, lijkt dus inderdaad op een scriptje, ik zou dus als ik jou was even contact opnemen met je hoster.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Rekcor schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:11:
[...]

Mmm, kijkt dat scriptje dan ook naar foutieve inlogpogingen als je zelf een htpasswd etc hebt aangemaakt?
Dat kijkt gewoon in de logfiles van vb oa. Apache, SSH, IMAP, .. volgens hoe je het config eruit ziet.

• Rekcor
Bedankt mensen, ik heb een mailtje gestuurd... _/-\o_

Nu maar hopen dat ze ook werken tijdens de feestdagen...
Pagina: 1