Toon posts:

[2003] Folder Redirection

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met het opzetten van een domein. Nu wil ik dat de gebruikers hun bureaublad op de server staat. Alleen krijg ik een fout melding dat het niet lukt.

Wat gaat er fout?

Rechten staan goed, de pad naar de share ook.

Gr. Bart

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:40:
Ik ben bezig met het opzetten van een domein. Nu wil ik dat de gebruikers hun bureaublad op de server staat. Alleen krijg ik een fout melding dat het niet lukt.
Meer specifieke informatie zou helpen. Wat voor foutmelding? Gewoon Windows 2003 of SBS? DNS goed ingesteld? En heel belangrijk: de exacte foutmelding.
Wat gaat er fout? Rechten staan goed, de pad naar de share ook.
Misschien staan ze toch niet goed, dus geef aan hoe het ingesteld staat. Dan kunnen anderen bepalen of ze wel of niet goed staan ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Fout 1

Kan omleiden van map Bureaublad niet uitvoeren. Kan nieuwe mappen voor de omgeleide map niet maken. De map is geconfigureerd om te worden omgeleid naar <\\Kb-server\Bureaublad\Receptie>, het uiteindelijke uitgebreide pad is <\\Kb-server\Bureaublad\Receptie>. Fout:
Deze beveiligings-ID mag niet worden toegewezen als de eigenaar van dit object.

Fout 2

De groepsbeleidsextensie van de client Folder Redirection kan niet worden uitgevoerd. Controleer of er al eerder fouten zijn gerapporteerd door deze extensie.

Rechten van de map is dat iedereen volledig beheer heeft.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
op die folder redirection policy (je desktop dus) moet je even het 2e tablad openen en ' exclusive access oid' uitzetten

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik dat proberen, ik laat wel weten of het gelukt is (ik denk dat, dat maandag word)