[IE/Vista] geen beeld streaming video

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 21:15
Wanneer ik naar uitzendinggemist ga of naar de site van de NOS en hier een aflevering wil bekijken krijg ik geen beeld. Ik hoor wel het geluid wat er bij hoort maar ik zie niets. Nu heb ik van alles en nog wat geinstaleerd wat ik maar verzinnen kon wat relevant zou kunnen zijn zoals; Java, Flash, Quicktime, etc etc. Ik heb de instellingen van IE doorgesnuffeld en google geraadpleegd maar ik heb nog steeds geen beeld.

specs:
Standaard laptop met Vista home premium en alles vers geinstalleerd.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-05 21:12
mischien codec instal?

http://www.free-codecs.co...oad_soft.php?d=4075&s=682

je kan het ff testen wie weet werkt het nu wel.

[ Voor 132% gewijzigd door binbero op 22-12-2007 17:55 ]

• Dagobert
ik had de Xvid codec al geinstalleerd. Maar je moet bijvoorbeeld de NOS streaming video's toch zo kunnen zien? zonder codecs? Ik neem niet aan dat de gemiddelde nederlander een idee heeft hoe hij een codec moet installeren of wat het uberhaupt is.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Dagobert
niemand?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Neem aan dat het om Windows Media gaat? Zoek eens een .wmv (of .asf) bestand op je harde schijf, of download een, en check eens of die wel afgespeeld wordt in WMP.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!