Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone prepaid belt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-11 22:12

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Heb vanmiddag een nieuwe telefoon gekocht omdat de oude stuk was. Een samsung C260 met vodafone prepaid simkaartje (10 euro btg). Ik heb even geprobeerd of ie wilde bellen door de telefoon van mijn vriendin te bellen (niet opgenomen, alleen over laten gaan) Dit werkte. Alleen nu wilde ik eens bellen en nu krijg ik constant : geblokkeerd te zien. Ook gebeld worden lukt niet. Als ik beltegoed wil opvragen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet actief is en dat ik eerst een nummer moet bellen 8)7 Ja als ik dat voor elkaar kon krijgen deed het ik het met alle liefde! Zelfs alle voorgeprogrammeerde vodafone nummers doen het niet. Iemand nog een suggestie of moet ik er mee naar de winkel terug :( ?

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Metro2002 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:02:
Heb vanmiddag een nieuwe telefoon gekocht omdat de oude stuk was. Een samsung C260 met vodafone prepaid simkaartje (10 euro btg). Ik heb even geprobeerd of ie wilde bellen door de telefoon van mijn vriendin te bellen (niet opgenomen, alleen over laten gaan) Dit werkte. Alleen nu wilde ik eens bellen en nu krijg ik constant : geblokkeerd te zien. Ook gebeld worden lukt niet. Als ik beltegoed wil opvragen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet actief is en dat ik eerst een nummer moet bellen 8)7 Ja als ik dat voor elkaar kon krijgen deed het ik het met alle liefde! Zelfs alle voorgeprogrammeerde vodafone nummers doen het niet. Iemand nog een suggestie of moet ik er mee naar de winkel terug :( ?
De winkel moet de telefoons deblokkeren als ze in voorraad worden genomen... dit vergeet men weleens, heb ik ook gehad even 1200 bellen en dan deblokkeren ze hem.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Klopt, er is een hele partij prepaid pakketten van Vodafone geleverd die standaard per ongelijk allemaal geblokkeerd zijn. Ook 1200 bellen wil niet.

Naar de Vodafone winkel er mee of anders Vodafone bellen met een andere telefoon!