DVD films stoppen/haperen 10 minuten voor einde

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik brand regelmatig films met m'n Samsung SH-S182D DVD brander. Nu komt het (te) geregeld voor dat deze haperen en zelfs helemaal stoppen zo'n 10 minuten voor 't einde. Ook wanneer ik ze afspeel in een andere DVD speler hebben ze hier last van. Ik gebruik altijd Platinum DVD+R 16x die ik op 8x brand. Meer mensen met dit probleem?

Ik merk overigens geen problemen bij het branden van muziek en data DVD's.

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 22-12-2007 16:04 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wow, al andere media geprobeerd? Bijvoorbeeld; originele films? Of een ander merk DVD+R?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

Is dit altijd al zo geweest? Probeer eens op 4 of zelfs 2x te branden? Probeer eens andere media? Maak je lens eens schoon.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? :)

Twitter

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ow wacht; ook in andere spelers treedt het probleem op. Zou dus best kunnen zijn dat de brander verkeerd gecalibreerd is of aan het doodgaan is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het probleem treedt niet altijd op. Ik gebruik al jaren Platinum's naar volle tevredenheid.
Ik heb net de firmware geupdate, mogelijk helpt dat...
Ik merk overigens geen problemen bij het branden van muziek en data DVD's.

@MSX3400: Hoe calibreer ik zo'n ding? Kan ik dat uberhaupt zelf?

[ Voor 33% gewijzigd door JBS op 22-12-2007 16:03 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over oplsagmedia horen in dat subforum en niet hier.
- sowieso verwachten we waar dan ook op GoT een stuk meer eigen inzet dan in deze topicstart te vinden is. Ervaringen op GoT zoek je met de search, niet met een topic, en een topic dien je pas te openen als je zelf geprobeerd hebt wat je redelijk zelf kunt proberen, en dan ook exact wat je geprobeerd hebt goed beschreven hebt. Daar is hier geen sprake van (zeker aangezien je goede suggesties van anderen om andere media of snelheden te proberen gelijk afwijst - wat wil je dan precies bereiken?)

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.