Check dit en help mee!
Weet hier niemand iets op ?
Check dit en help mee!
En als je nu gewoon exporteert naar CSV (oid) en dan in Outlook daarvan importeert?
Wat heb je verder al ondernomen? Neem aan dat je niet gelijk bij deze foutmelding je vraag hier neergegooid hebt.
Let verder ook op je spelling, ik heb 4 fouten uit de topictitel gehaald.
Wat heb je verder al ondernomen? Neem aan dat je niet gelijk bij deze foutmelding je vraag hier neergegooid hebt.
Let verder ook op je spelling, ik heb 4 fouten uit de topictitel gehaald.
Enige wat ik weet is dat OE de boel opslaat in een .dbx bestand. Waar deze staat is mij ook (momenteel) onbekend. Volgens mij heeft dat dezelfde werking als .pst voor Outlook.
Je kan dus ook proberen de .dbx bestand te importeren als zijnde een .pst.
Of de extentie renamen naar .pst...
Dit gaat absoluut niet werken omdat het twee compleet verschillende bestandsformaten zijn.GJ-tje schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:50:
Enige wat ik weet is dat OE de boel opslaat in een .dbx bestand. Waar deze staat is mij ook (momenteel) onbekend. Volgens mij heeft dat dezelfde werking als .pst voor Outlook.
en daar gaat mijn vraag ook niet over ik moet zijn contactpersonen importeren. exporteren naar een csv heb ik op ieder verschillen manier geprobeerd, dit werkte niet. Stond ook al in de startpost
"import/export wizzard werkt niet"
ps.
bedankt voor de fouten fix zal er op letten
ps.
Check dit en help mee!
CSV is een plaintext formaat. Als je nou eens een contactpersoon aanmaakt in outlook, die exporteert naar csv, en dan dat bestand vergelijkt met je export uit OE? En dan vervolgens dat aanpast zodat outlook het gaat snappen? Wizard werkt niet is imo wel een beetje kort door de bocht als je snapt wat ik bedoelDaMoUsYs schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:27:
en daar gaat mijn vraag ook niet over ik moet zijn contactpersonen importeren. exporteren naar een csv heb ik op ieder verschillen manier geprobeerd, dit werkte niet. Stond ook al in de startpost
ps.
Ja opzich werkt de wizzard wel maar hij exporteerd de mappen niet die dus aangemaakt zijn in OE zijn adresboek
Check dit en help mee!
niemand heeft dit dus ooit meegemaakt ?
Check dit en help mee!
Pagina: 1