Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een zune 80 gb binnen na veel moeite, heb de afgelopen 3 weken er veel plezier al van gehad, mooi apparaat! Ik probeerde hem alleen hier aan te sluiten op de tv, met de juiste kabel, maar dat wilde hij niet. Ook via de hdd-recorder, die zoiezo ntsc en pal ondersteunt werkte dit niet..

Iemand tips/trucs/ideen hoe ik dit kan fixen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2; problemen horen in een eigen topic :)

Zou je wat meer informatie kunnen geven over wat je nu precies doet? "Dat wilde hij niet" is niet echt een duidelijke omschrijving. Heb je overigens wel in de settings het videosignaal naar TV gezet?

Verwijderd

Topicstarter
ik sluit mijn zune aan op de tv, via av kabel met 3 tulpjes, zune op tv uit, tv op juiste mode, maar dan pakt de tv het signaal niet, dus dan krijg je niks te zien..

Zelfde geprobeerd door kabel in de hdd recorder te pluggen, maar dan pakt ie het signaal dus ook niet..

• RoD
  • Niet online

RoD

Met het videosignaal op TV zetten bedoelde ik eigenlijk dat je deze optie in de Zune zelf aan moest zetten. Heb je dát wel gedaan?

Ik moet beter lezen.

Je kunt eens een andere tv proberen om uit te sluiten of het aan de tv ligt.

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 22-12-2007 16:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ja, zal ik doen als ik de kans krijg.. maar met de tv is niks mis waarschijnlijk..

andere ideen om het werkend te krijgen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Het zou ook nog aan de kabel kunnen liggen. Ik meende dat standaard AV-kabels ook werken, dus als je er eentje hebt liggen, zou je die eens kunnen proberen. Gaat verder het scherm op de Zune wel uit als je de Zune in tv-modus zet? Als dat niet gebeurd zou dat op een probleem met de Zune kunnen duiden. Probeer trouwens ook eens nieuwe firmware, en als je de laatste al hebt, een reload van de laatste firmware.

Verwijderd

Topicstarter
ja, zunescherm gaat uit, dat gaat zoals het hoort.. Firmware is laatste versie, net ff reload gedaan, maar dat heeft geen effect..

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb nochtans twee redelijk moderne TV's, die dan - volgens andere fora - NTSC zouden kunnen ondersteunen. Op één van de twee TV's krijg ik wel een vervormde versie van het homescreen te zien, maar zodra ik met de Zune 80 navigeer in het menu, verlies ik ook dat beeld.

Het zou fijn zijn moest dat toch aan de praat geholpen worden. :)

Verwijderd

Ik heb daarnet gemerkt dat als je niet de conventionele kleurcodes gebruik (geel in geel, rood in rood en wit in wit), maar een andere combinatie (bij mij rood in geel, wit in wit en geel in rood) dat ik dan wel video out heb. Misschien ben je er iets mee ...

Wim

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Moet je je TV misschien nog op NTSC instellen in de settings? IIg: Euroipa: PAL, Amerika: NTSC. Je Zune zal wss alleen NTSC out hebben en dat meot je TV idd maar pakken. Kijk dus even in het menu van je TV.
Pagina: 1