Toon posts:

TV en DVD geluid via de stereo laten lopen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goede dag,

ik heb pas een samsung lcd-tv gekocht. Daar wilde ik het geluid van mijn dvd-speler en mijn tv via mijn stereo laten lopen.
Ik heb de dvd-speler aangesloten op de speciaal gemaakte ingangen (AV) aan de televisie. het geluid loopt nu van mijn dvd-speler via mijn televisie.
Mijn televisie is aangesloten met mijn stereo via een scart-kabel.
als ik de televisie kijk dan hoor ik geluid uit mijn boxen van de stereo en als ik dvd kijk dan hoor ik geluid uit mijn tv, maar ik wil alles uit mijn stereo boxen krijgen. hoe moet ik dat doen?

alvast bedankt voor de moeite.

groeten Corne

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:06
De enige mogelijkheid is je dvd speler aan je tv hangen (aux in, heb je die op je tv?) en de stereo aan de uitgang van je tv.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een leek in dit soort dingen. Maar hoe kan ik dat zien of ik een aux in heb op de tv, op mijn papieren van de tv zie ik niet dat het er is.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:06
Zo'n rood en wit - tulp stekkertje, waar AUX IN, of AUDIO IN bij staat...

Verwijderd

Topicstarter
die rood en wit tulpstekkertjes heb er ik wel een aantal van. één van de dvd naar tv en één van tv naar stereo, maar ik zie nergens een aux in of audio in staan

Verwijderd

De DVD-speler aansluiten op de stereo? Of denk ik nu weer te simpel :).

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik al, maar dan heb ik alleen geluid via mijn stereo als ik dvd kijk, maar ik wel mijn tv-geluid en dvd-geluid beiden via de stereo laten lopen.

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik volg het dus echt even niet.

Maak eens een tekening van hoe alles in aangesloten.
Pagina: 1