Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modspullen kopen op Checkout, Dollar en euro probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Na een heeele lange tijd ehb ik einde een winkel gevonden waar ze 250mm fans hebben. Alleen het is een buitenlandse site met Dollars.

Hoe kan ik gaan betalen, zonder dat ik een mastercard, visacard of wat voor creditcard dan heb?

Ik ben nogal een leek over dollars en euro's enz.

Of kan iemand me een nederlandse winkel bezorgen waar ze ook 250mm fans hebben.

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Gebruik paypal, maar GoT is niet bedoeld voor dit soort vragen.

Verwijderd

Jup, paypal.
Dacht dat mycom die ook had ?

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:06
Er bestaat ook zoiets als de Antec BigBoy 200, een 200 mm fan die gewoon in Nederland te verkrijgen is. Ik zou niet weten waar je in NL een 250 mm fan kan kopen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Accounting, geldtransfers en verschillende valuta hebben weinig met casemodding te maken. Ik raad je sterk aan eens te infomeren bij mensen die wel op de hoogte zijn van de snufjes ivm bancaire zaken, je bank bijvoorbeeld, of de uitgever van je kredietkaart (visa, mastercard,...).
En paypal heeft een convertor, waarmee je bij betaling in andere valuta direct ziet hoeveel het in je eigen valuta kost (dus wisseltarief en kosten), mss is deze wel interessant.

Aangezien het topic hier totaal niet op zijn plaats is, en er hier naar ik aanneem niet zoveel bankmedewerkers rondlopen, slotje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.