Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Als de key in je profiel verwerkt zit, is het dan geen mogelijkheid om met een wat minder legale key het spel te installeren en daarna je profiel terug te zetten?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Options -> Mulitplayer options: Enter Code.
Daar staat ie.
Daar staat ie.
www.oldskoolnl.nl
nope, de reden waarom je key in je profile zit, is puur om te kijken of je niet een profile van iemand anders gemoosd hebt.RedFox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:15:
Als de key in je profiel verwerkt zit, is het dan geen mogelijkheid om met een wat minder legale key het spel te installeren en daarna je profiel terug te zetten?
Vergelijkt deze key met die in het register.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Nee, daar staat ie nietRoppedop schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:15:
Options -> Mulitplayer options: Enter Code.
Daar staat ie.
ik heb die code nl nog niet ingeklopt, omdat ik het boekje kwijt ben.
de code die hier staat, is die uit je register. (en die wil ik juist op mijn eigen werkende key hebben)
Ik denk niet dat we kunnen helpen.. We kunnen nooit controleren of je idd het spel wel gekocht hebt......... Maar ja ik denk dat je het beste met de support van het spel zelf moet raadplegen
lolStronkie schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:41:
Ik denk niet dat we kunnen helpen.. We kunnen nooit controleren of je idd het spel wel gekocht hebt......... Maar ja ik denk dat je het beste met de support van het spel zelf moet raadplegen
ik geef toch duidelijk aan dat ik van de originele versie de key kwijt ben en die wil recoveren.
als het niet een originele key was, kan ik er ook niet mee online, en zou ik er ook geen moeite voor doen.
Er zijn cracked servers... waar geen orginele keys voor nodig zijn.
Niet-originele keys kan elke leek vinden, als theezeef daarvoor hulp zou komen zoeken, zou het wel erg triest zijn, niet?Sinny schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:57:
Er zijn cracked servers... waar geen orginele keys voor nodig zijn.
Anyway, heb je nog een bonnetje, of is er echt geen kans dat je nog de doos of het boekje terug kunt vinden? Het probleem is dat je de key dus blijkbaar niet uit kunt lezen (en dat als het kan met een stukje software, die software vaak niet zo vriendelijk is en je key meteen naar z'n devver mailed), en je zonder doos/bon geen nieuwe kunt vragen bij de producer van het spel waarschijnlijk...
Pagina: 1