Toon posts:

Wat is er in godsnaam met @home aan de hand?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Grunn en heb kabel via @home, Ik wil graag weten of er meer mensen uit die regio zijn en waarbij de kabel opeens ook zooooo traaaaaaag gaat. Kan iemand misschien weet wat er mis is, please tell me...

--==[ MaXiMuS ]==--

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u woensdag 14 februari 2001 tussen
01:00 en 05:00 problemen ondervinden met de internet service van Essent@Home
Noord.

Deze zijn met name te merken in de regio Enschede.

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op de verbinding.

Onze excuses voor het ongemak.

@Home Klantenservice

Je moet je denk ik eens aanmelden bij de news server van @home dan kan je zien waar er overal onderhoud is.

Ik wist trouwens niet dat Enschede onder @home noord valt maarja.volgens mij zijn wij meer @home oost.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

ik woon in Almelo - 't gaat prima hier :)

maare, probeer je modem ff te resetten, dan (kan) het weer goed gaan.
(dit doe je door 'm 15 sec. zonder power te zetten)

succes

Edit
Whoops veel te laat
/edit

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het prob al meer dan een halve week, dus die wekzaamheden kunnen het niet zijn

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:59
Op woensdag 14 februari 2001 18:33 schreef Bierkameel het volgende:
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u woensdag 14 februari 2001 tussen
01:00 en 05:00 problemen ondervinden met de internet service van Essent@Home
Noord.
Dat was vanmorgen hoor :o

5564

Verwijderd

heb al 3 maand trubles@home in grunn

• pierce
@hobby heeft problemen in heel nederland,
hoge pings en lage snelheden.
Vandaar dat er de laatste paar dagen zo veel onderhoud aan het netwerk is (werd ook wel eens tijd)

5564

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien wanneer he weer over zal zijn?

• pierce
Ik denk dat ze dat zelf niet eens weten :(

5564

Verwijderd

Hier in Limburg (Maastricht) is alles ok. Volgens mij heeft @home vooral in noord en oost problemen.

Verwijderd

laat god hier ff buiten ja, die heeft er nix mee te maken ... hoop ik voor je >:)

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 17:59 schreef Decs het volgende:
laat god hier ff buiten ja, die heeft er nix mee te maken ... hoop ik voor je >:)
Decs ff niet vaag blaten he.. maaruh dat zijn we van je gewend :P

Verwijderd

@home venlo is ook sterk achteruit aan het gaan :( klaag klaag in het begin 400kb/s nu mag ik blij zijn met 100 a 150kb/s

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
de traag en snelheid scheelt per stadsdeel hier in grun !!!!

Verwijderd

In Emmen is et ook nog steeds zwaar :r ping s zijn altijd als ik kijk > 200 ms ik heb sinds juli vorig jaar @home en de helft van die tijd is et gewoon traaaag geweest.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:04
@home is echt een raar bedrijf... een helpdesk die niet eens mag zeggen wanneer het weer goed word.

ik weet nog wel dat het eerst in het zuiden zwaar beroerd was. en in het noorden/oosten goed.

volgens mij hebben ze gewoon in een nachtje de routers omgewisselt. nu heeft het zuiden weer een paar maandjes een goede verbinding en sux het norden. zo hou je de klantjes aan het lijntje en zeggen veel hun abbo ook niet op. omdat het gewoon snel gaat..... in sommige jaargetijden.

en nog steeds laten ze hier nieuwe mensen aansluiten.{ook in Grun} los dan eerst de problemen op!

de communicatie tussen bedrijf en klant is gewoon SLECHT! en ik snap niet dat er nog geen andere kabelboeren zijn hier. [behalve die van de RUG maar die heeft een beroerde up/down [64/512] en is ongeveer even duur]

als er maar 1 bedrijf als cistron zou komen hier [snelle ADSL] dan zou @home snel VEEL van zijn klanten kwijtraken als ze zo door zouden gaan. net als bijna alle andere kabelboeren trouwens. [het oude a2000 netwerk was nog het best dacht ik]

ik vind het gewoon diep triest dat hier niks aan gedaan word door de overheid. er moet gewoon een manier zijn dat als je niet krijgt wat je beloofd word je een deel van je geld terug krijgt. dat is nu nog niet zo.... UPC was er ook al mee gestopt hoorde ik.
Pagina: 1