Ik heb een textbox met als naam "TextboxZoeken"
zodra ik hier iets invoer en op ENTER druk, wordt onderstaande code uitgevoerd.
De code werkt prima overigens.
Wanneer ik echter ook een image button heb, met een imagebutton_click event, dan wordt dit clickevent ook aangeroepen wanneer ik op ENTER druk na invoeren van text in de textbox
Ik heb al een constructie proberen te maken als:
Dat leek te werken, want dan wordt wel netjes mijn textchanged event uitgevoerd, maar vervolgens werkt de clickevent van de image button niet meer.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zou zijn?
zodra ik hier iets invoer en op ENTER druk, wordt onderstaande code uitgevoerd.
De code werkt prima overigens.
code:
1
2
3
4
| Protected Sub TextboxZoeken_TextChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
SqlDataSource1.SelectCommand = "SELECT * from [Relaties] WHERE [Klantnummer] like '%" & TextboxZoeken.Text & "%' or [Naam] like '%" & TextboxZoeken.Text & "%'"
SqlDataSource1.DataBind()
End Sub |
Wanneer ik echter ook een image button heb, met een imagebutton_click event, dan wordt dit clickevent ook aangeroepen wanneer ik op ENTER druk na invoeren van text in de textbox
code:
1
2
3
| Protected Sub ImageButton1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
Response.Redirect("INVOEREN_Relatie.aspx")
End Sub |
Ik heb al een constructie proberen te maken als:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Protected Sub ImageButton1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
If Not Page.IsPostBack Then
Response.Redirect("INVOEREN_Relatie.aspx")
Else
SqlDataSource1.SelectCommand = "SELECT * from [Relaties] WHERE [Klantnummer] like '%" & TextboxZoeken.Text & "%' or [Naam] like '%" & TextboxZoeken.Text & "%'"
SqlDataSource1.DataBind()
End If
End Sub |
Dat leek te werken, want dan wordt wel netjes mijn textchanged event uitgevoerd, maar vervolgens werkt de clickevent van de image button niet meer.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zou zijn?