Kurios schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:20:
Hoe kan iemand nu werkelijk een oordeel over de verschillende internetproviders geven? Wij bijvoorbeeld hebben hier maar beperkte mogelijkheden en daarom altijd casema gehad. Het internet werkt goed, maar ben over een aantal zaken minder te spreken. Maar hoe moet ik nu de beste internetprovider kiezen? Ik kan natuurlijk nooit beoordelen hoe de andere internetproviders hadden kunnen zijn in die periode.
Op deze manier is met meer een populariteitspoll dan de kwaliteitspoll die bedoeld was.
Neem het niet te serieus

. De uitslag wil gewoon zeggen dat bepaalde merken of bedrijven goed worden gewaardeerd of gebruikt door veel tweakers, of dat er juist veel verdeeldheid is. Dit los van enige onderbouwing, daar gaat deze hele serie polls helemaal niet over.
Maar idd, netjes Wilbert

Misschien is het nog slim om even een linkje in het nieuwsitem naar je reactie te plaatsen zodat niemand zich meer ergert en gaat klagen?
/edit/
Zojuist mailde ik dit:
Solcon, TweakDSL, @Home, Tiscali, Orange, Speedlinq, Alice, Abel, CompuServe, Universiteitnetwerk @ thuis (Surfnet?), Scarlet, Quicknet, Fiberworld, Caiway, CompICT, Zeelandnet.
offtopic:
(CompICT is geen ISP zie ik net, maar ik heb't al gemailt

)
Belgisch: Telenet, Telebyte.
Misschien handig om in dit topic de ISPs een beetje bij te houden zodat Wilbert niet 100x dezelfde namen in z'n mailbox krijgt
[
Voor 24% gewijzigd door
kamerplant op 23-12-2007 00:24
]