Toon posts:

[PC] Gezocht multiplayer cooperative FPS

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een schietspel die je ook multiplayer en cooperative kan spelen tegen de computer. Spellen zoals Duke Nukem 3D heb ik al geprobeerd en die voldoet wel, maar ziet er niet meer uit. Het spel moet ook op een wat oudere pc te draaien zijn (AMD 1 Ghz, 256 Mb RAM).

Hebben jullie enige suggesties?

mvg,

Mike

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Duke Nukem 3D is toch gewoon deathmatch?

Je zou Counter-Strike 1.6 kunnen proberen met bots. Of CTF bij Quake III Arena of UT Classic tegen bots.

Wat voor videokaart zit er eigenlijk in die bak? Want als er geen Geforce of Radeon in zit, is de keuze iets beperkter.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Een spel weet ik niet direct, maar ik zou er wel minstens 256mb geheugen bijzetten. Dit is tegenwoordig erg goedkoop, en je zal het in games waarschijnlijk ook wel merken.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Ik zal Counter Strike 1.6 eens gaan bekijken.
Een paar maanden geleden heb ik Duke Nukem cooperative gespeeld..

Mike

Verwijderd

Quake 2 kan coop, dat liep uitstekend op de PC die jij beschrijft en ziet er niet volkomen ruk ui (als je Duke nog spelen wilt, is q2 ook te doen :P )
Voor Half Life is er SvenCoop, dat was jaren terug wel aardig, geen idee wat de status is maar loopt ook op zo'n ouwe bak prima
Als ik me niet vergis, wat ik wel eens doe, zou Quake 1 denk ik ook wel coop kunnen.

Dan raakt het al snel op, vrees ik. Je zou Aliens vs Predator 2 eens aan kunnen kijken, misschien kon daar wat mee, verder zou ik even 1-2-3 geen coop FPS games kunnen bedenken.

Nou ja, Serious Sam natuurlijk.
Oh, en Halo meen ik had ook coop, maar ik weet niet of dat alleen op de xbox of de PC was misschien. Ik heb het zelf niet maar ik begreep dat het daar wel in zat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 11:33 ]

Verwijderd

operation flashpoint.
moet net lukken denk ik.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:29

ThunderNet

Flits!

Rainbow Six (hoewel ik de nieuwe geen aanrader vind, maar Rainbow Six Rogue Spear en Ravenshield absoluut wel). En natuurlijk Ghost Recon Advanced Warfighter. Hoewel die laatste niet echt gaat werken op je pc...
Rainbow Six Rogue Spear gaat zonder problemen werken iig :) Ravenshield zou net wat extra geheugen kunnen gebruiken vermoed ik.

[ Voor 36% gewijzigd door ThunderNet op 24-12-2007 14:20 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:46
is de HL mod Sven Coop iets voor jou ?
http://www.svencoop.com/

My favorite programming language is solder.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

SvenCOOP is heel leuk.

Serious SAM 1, en 1.5, heerlijk gewoon!

Gears of War is net iets te hoog gegrepen denk ik :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Als je naar 'coop' zoekt in Spielerij - Games & Discussies kom je een aantal topics tegen over cooperatieve shooters. Die topic zijn al wat ouder, maar het systeem in kwestie ook.

Aangezien er sindsdien geen spellen meer zijn uitgekomen die op een systeem van 1GHz draaien is dit topic dubbelop en doe ik het ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.