pc valt uit

Pagina: 1
Acties:

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03 20:44
Hallo Tweakers,
Als ik ga gamen valt me pc opeens uit! Drivers waren ok en ik heb verder niets veranderd. Wel is sinds kort me fan gaan ratelen van de processor en er zit veel stof op. Zou het de voeding zijn?

Gr,
guido

[ Voor 15% gewijzigd door StormRider op 28-09-2010 09:08 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, het is je voeding.

Serieus, hoe moeten wij dit zien? Je meldt geen specs, je zegt niets over wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen, en je meldt niet wat voor software je gebruikt. Beetje loos dus ;)

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Als er iets ratelt in je pc moet je die ratelslang er uit halen die er stiekem is ingekropen. :+

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al gevonden? Gewoon bovenaan in het lijstje beginnen met checken en dan afstrepen als iets functioneert zoals het hoort.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:00
StormRider schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:41:
hallow,
als ik ga gamesn valt me pc uit. Drivers waren ok ebn heb niet verandert. wel is sinds kort me fan gaan ratelen van me processor. En er zit veel stof op. Maar is het niet me voeding ?

gr,
guido
Guido, kijk aub eens naar de manier hoe je schrijft, dat je zo spreekt is geen excuus om iets normaal te schrijven!
Drivers waren ok ebn heb niet verandert
en
Maar is het niet me voeding ?
Is echt vreselijk, behalve dat we eerst taalkundig moeten onderzoeken wat je bedoeld, heb je echt de moeite gedaan om zo vaag mogelijk te blijven...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 10:28

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Het kan een spanningsprobleem zijn dat je PC tijdens het gamen uitvalt.. Je zou misschien de voeding kunnen vervangen met een reserve die je eventueel hebt of kan krijgen.

Personal Homepage

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Met WTF? Zit je m'n X1950XT te slopen? :P

Ontopic: geef eerst eens de specs van je pc, en de ouderdom ervan.
De glazen bol hier moet namelijk binnenkort ter reparatie.

• StormRider
Jejking schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 02:32:
Met WTF? Zit je m'n X1950XT te slopen? :P

Ontopic: geef eerst eens de specs van je pc, en de ouderdom ervan.
De glazen bol hier moet namelijk binnenkort ter reparatie.
hahaha eey man. Ben bezig in canada een pc te maken. Alleen is 1 en al ellende. Toetsenbord werkt niet. Voeding is verrot. Bios is naar de klote en ik moet het ff fixe leuke klus maja is nu al goed. Enne jah haha jou 1950xt is hier niet. paar duizend kilometer hier vandaan :P

Groetjes

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

StormRider schreef op zondag 23 december 2007 @ 03:28:
[...]

hahaha eey man. ben bezig in canada een pc te maken. Alleen is 1 en al ellende. Toetsenbord werkt niet. Voeding is verrot. Bios is naar de klote en ik moet het ff fixe leuke klus maja is nu al goed. Enne jah haha jou 1950xt is hier niet. paar duizend kilometer hier vandaan :P

Groetjes
Offtopic: wist ik wel hoor :+

Ontopic: probeer eens te kijken of er ergens op dat moederbord een batterij zit. Die een paar seconden loshalen (nadát je álle power eraf hebt gehaald natuurlijk) en dan weer terugplaatsen. Dan gaat ie weer terug naar de fabrieksinstellingen. Maar als die voeding niet wilt, dan wordt het lastig. Probeer je pc zo min mogelijk te stressen en z.s.m een andere PSU te regelen.

• StormRider
hehe dat was hem jah ! de batterij.
dank u

gr,
Jejking schreef op zondag 23 december 2007 @ 03:30:
[...]

Offtopic: wist ik wel hoor :+

Ontopic: probeer eens te kijken of er ergens op dat moederbord een batterij zit. Die een paar seconden loshalen (nadát je álle power eraf hebt gehaald natuurlijk) en dan weer terugplaatsen. Dan gaat ie weer terug naar de fabrieksinstellingen. Maar als die voeding niet wilt, dan wordt het lastig. Probeer je pc zo min mogelijk te stressen en z.s.m een andere PSU te regelen.
Pagina: 1