Ik heb een probleem met mijn EZ V kaart. Ik wil graag soft reset gebruiken omdat ik niet steeds mijn DS Lite uit en aan wil zetten bij het wisselen van een spel. Mij is verteld dat ik dan de spelletjes door de hybrid tool moet halen. Als ik dat doe, dan krijg ik de volgende melding: an unknown error occured while accessing E:\gba.
Toen ontdekte ik dat EZ 4 client ook kan om de spelletjes mee te bewerken, maar ik kan daarin de reset key niet wijzigen. Zodra ik dat probeer gooit windows mij uit het programma. Ik kan wel de spelletjes er doorheen halen, maar de reset key die is ingesteld werkt niet op mijn spelletjes.
Ik heb beide programma's op meerdere computers geprobeerd, en ik krijg overal hetzelfde resultaat.
Is er misschien iemand die dit probleem herkent of een oplossing weet voor mij?
Toen ontdekte ik dat EZ 4 client ook kan om de spelletjes mee te bewerken, maar ik kan daarin de reset key niet wijzigen. Zodra ik dat probeer gooit windows mij uit het programma. Ik kan wel de spelletjes er doorheen halen, maar de reset key die is ingesteld werkt niet op mijn spelletjes.
Ik heb beide programma's op meerdere computers geprobeerd, en ik krijg overal hetzelfde resultaat.
Is er misschien iemand die dit probleem herkent of een oplossing weet voor mij?