Toon posts:

socket 479

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Laatst heb ik een laptop gekregen, eigenlijk een leuk ding voor gratis. Een HP530 met een 1,6 Celeron M en een Gig DDRII en 256MB Shared Video.
Nou vroeg ik me af of je zomaar een core2duo socket 479 erin kan prikken en is er een mogelijkheid om een goed videokaart erin te bouwen, of past dat niet op deze moederbord?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zal je de servicemanual moeten nakijken. Nogal eens is de processor geintegreerd op het moederbord en gaat het dus niet werken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

je graka kan je meestal niet vervangen, tenzij deze MX (heb zo het gevoel dat mx niet de juiste benaming is), daarbij zijn deze reteduur

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MXM (@tommm.)

En @ TS :

zoek eerst zelf eens voordat je hier een topic plaatst. Dat wordt namelijk wel van je verwacht :)

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:01:
MXM (@tommm.)

En @ TS :

zoek eerst zelf eens voordat je hier een topic plaatst. Dat wordt namelijk wel van je verwacht :)
lolz, idd :9

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 14:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Met een klein beetje geluk kan je een Dothan aan de praat krijgen.
Merom of Yonah kun je vergeten denk ik.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
Dank, dank,
@ DJ, ik heb nu een Yonah, tenminste dat zegt Everest. Is dat goed nieuws?

Ha, ik heb echt lang zitten dubben wat een graka is... :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is al een paar keer gewezen op zelf wat meer inzet mag tonen. Helaas blijk je in je laatste post hier ook al weinig daarvan te doen. Zoek op wat de Yonah precies is, zoek op wat de eigenschappen zijn van een So479 waar hij in past, en zoek op of die voldoen voor een C2D.

Dan weet je je antwoord.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.