[G25] Werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Hallo allemaal.

Sinds vanmiddag werkt mijn Logitech G25 niet meer naar behoren. Afgelopen dinsdag binnen gekregen, en er meteen mee aan de slag gegaan. Hij werkte in één keer, tot vanmiddag. Wat me als eerste opviel, was dat de power led niet meer brande op de schakelunit. Eerste gedachte, ledje kapot, kan gebeuren. Maar toen ik daarna GTR wilde opstarten, ging de force feedback helemaal flippen met het stuurtje. Zodra in GTR afsloot was het probleem verholpen.

Als ik in het software tooltje van de G25 kijk, doet of soms het gas het niet, of soms de rem het niet. Ook reageert de force feedback veel agressiever dan eerst. Wat eerst nog vloeiend ging, gaat nu met harde klappen en tandwielgeratel.

Ik ga hem nog even op een ander PC testen, maar denk niet dat hier veel soeps uit komt, aangezien de power LED al niet gaat branden.
Wie kan mij wellicht helpen met dit probleem. RMA sturen is echt de laatste optie ivm de tijd dat hij weg is, en dat tijdens mijn vakantie :P

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Op basis van wat je zegt is ie rijp voor RMA. Normaal gezien moet je je toetsenbord niet lang missen: Logitech is heel soepel in RMAs. Als iemand bij mij een Logitech-product binnenbrengt krijgen ze meteen een nieuwe (gesteld dat ik het in voorraad heb). Logitech crediteert (terugbetalen) die dingen toch als ik ze opstuur (ipv. dat ze een nieuwe sturen of herstellen).

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
YellowOnline schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:17:
Op basis van wat je zegt is ie rijp voor RMA. Normaal gezien moet je je toetsenbord niet lang missen: Logitech is heel soepel in RMAs. Als iemand bij mij een Logitech-product binnenbrengt krijgen ze meteen een nieuwe (gesteld dat ik het in voorraad heb). Logitech crediteert (terugbetalen) die dingen toch als ik ze opstuur (ipv. dat ze een nieuwe sturen of herstellen).
Product is bij PC-Megstore besteld, en gaat daar ook naar terug. Hopelijk verloopt dit dan wel een beetje vlot, want ik wil hem eigenlijk niet missen :D

Edit
Niet dus, bijna de hele week gesloten :(

[ Voor 4% gewijzigd door Tomfish op 22-12-2007 20:07 ]