Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6500 Slide CF probleem ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de 6500 die ik hier net gekocht heb zit blijkbaar standaard een micro CF van 256mb in. Ik heb dit nagekeken; als ik de cover verwijder zie ik dat er 'boven' de SIM een klein slotje is waar een CF inligt.

Echter, wanneer ik in de telefoon kijk bij geheugenstatus (Menu->instellingen->telefoon->geheugen status) zie ik enkel "vrije ruimte = 21mb". Als ik naar "menu->instellingen->synch&backup" ga en ik probeer backup te maken van geheugenkaart, dan zegt hij "geheugen kaart niet gevonden". Ook wanneer deze aan de pc hangt vind ik nergens een teken van 256mb...

Kan het zijn dat de geheugen kaart niet werkt of er een ander probleem is ?

Voor ik naar de winkel ga; zijn er hier nog mede 6500 bezitters die kunnen zeggen waar zij de vrije ruimte op hun CF kunnen bekijken ? Misschien zie ik gewoon iets over het hoofd.

Dank

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ga eens naar je galerij en doe dan bij opties geheugen status (hier kan je 't bij een 6300 zien die ook nokia Series 40 os heeft)

Verwijderd

Topicstarter
--Opgelost mag dicht--

Blijkbaar moet je gewoon de backcover terug op de telefoon zetten. Deze zal bij het dicht "klikken" een contact maken zodat de werking van de CF wordt vrijgegeven.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MicroSD bedoel je...

Maar, voortaan passen zulke dingen ook wel in het algmene topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.