Juiste prijs verkeerd artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjm229
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 17:26
Ben aan het kijken naar een lens ( Canon EF 28-105mm f/3.5-4.5 II USM (ø58mm) ) telkens kom ik bij Foka uit, die deze op tweakers aanbiedt voor € 199,--. Als je echter doorklikt naar hun site, staat daar een mindere lens ( Canon EF 28-105 mm F/4-5.6 USM ) voor dit bedrag. Als je dus niet heel goed oplet, wordt je flink gen..... Ik heb dit twee keer ( een aantal weken na elkaar ) bij moderators gemeld. Nooit geen reactie. Toen maar in een shopreview en die werd er door de moderator na een paar uur afgegooid. Ik vraag me af waar die moderator werkt. Ik wordt dan wel leuk verwezen naar dit forum, maar wie leest dit? Niet iemand die op zoek is naar een lens.

Jammer, jammer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Die moderators werken allemaal vanaf thuis :)
Maar serieus, we kijken echt wel naar alle meldingen en verwijderen ook de prijs. Echter hebben diverse shops een abbo waarmee ze dagelijks de prijzen opnieuw aanleveren. Dan kan het dus voorkomen dat een prijs steeds terug komt, foutief en al.
Als het nu echt vaak gebeurd hebben we de mogelijkheid om een blokkade op te zetten voor dat bewuste artikel. Maar dan moeten we dit wel in de gaten hebben en soms missen wij ook wel eens wat.

Update: prijs verwijderd en blokkade gezet. Hopelijk blijft ie nu weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 21-12-2007 19:26 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjm229
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 17:26
Bedankt,

Als ik de eerste keer zo'n reactie had gehad, had ik me niet vaker hoeven ergeren.

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We reageren nooit op prijswatch meldingen. Gezien het grote aantal is dat helaas onbegonnen werk. Je kan er gewoon van uit gaan dat we alle meldingen binnen een paar uur verwerken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.