Toon posts:

pc blijft starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal, ten eerste wil ik beginnen met het voor danken voor de mogenlijke oplossing die jullie hier wellicht kunnen hebben.

ten 2de heb ik gezocht naar iets wat erop lijkt maar heb niet echt een topic gevonden die mijn probleem oplost. mijn probleem is als volgend. ik had begin vorige week mijn pc geherinstaleerd. vervolgend deed die het weer normaal, en vandaag ben ik wezen (kerst)inkopen doen en heb de pc aangelaten. toen ik na een paar uur thuis kwam hing de pc vast hij deed totaal niets meer. dus heb ik de stekker eruit getrokken en vervolgens weer aangezet. op dat moment verder geen problemen. dus toen ging ik even op msn kijken wat gebeurd er juist ja hij blijft weer hangen. ik hem dus weer herstart en vanaf dat moment begon het. ik kwam in de optie om veilig modus te kiezen. toen ik dat wou doen reageerde het toetsenbord niet en na 30 seconden sprong die over op normale modus dat gaat goed totdat die bij het laad beeld van xp home komt dan slaat die weer uit en begint het hele circus weer van voor af aan en het toetsenbord doet het nog steeds niet. ik heb geprobeerd om de bios te hersetten omdat het mischien daaraan lag maar daar ligt het ook niet aan.

Wat kan het probleem zijn?:(

info pc:
AMD ATHLON 3000+
geheugen 512
videokaart nvidia geforce 7600+ (265)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01 10:08

Sebazzz

3dp

Zoek eens de Hangen en Opstarten troubleshooter op, staat ergens op GoT (zou sticky moeten zijn). Zie ook de FAQ en policy van PMG.

Zou je overigens Hoofdletters, interpunctie/alinea's, en een beetje fatsoenlijk Nederlands willen gebruiken zoals we hier op GoT allemaal doen, want je post lees nu ver van prettig?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:41:
Zoek eens de Hangen en Opstarten troubleshooter op, staat ergens op GoT (zou sticky moeten zijn). Zie ook de FAQ en policy van PMG.

Zou je overigens Hoofdletters, interpunctie/alinea's, en een beetje fatsoenlijk Nederlands willen gebruiken zoals we hier op GoT allemaal doen, want je post lees nu ver van prettig?
kan ik niet echt iets vinden waarin in normaal nederlands wordt uitgelegd wat het probleem is en als ik normaal nederlands had willen typen dan had ik dat wel gedaan maar ben nu veels te opgefockt!

Ps: Ik kan het wel, fatsoenlijk normaal Nederlands typen, ik word alleen hardstikke gek

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-01 12:10
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:54:
[...]

kan ik niet echt iets vinden waarin in normaal nederlands wordt uitgelegd wat het probleem is en als ik normaal nederlands had willen typen dan had ik dat wel gedaan maar ben nu veels te opgefockt!

Ps: Ik kan het wel, fatsoenlijk normaal Nederlands typen, ik word alleen hardstikke gek
Kan best, dat je opgefock en pissed bent en het hele rataplan, maar dat gaat je dus echt niet helpen. Rustig aan en nette posts maken, kunnen wij je beter helpen en ben je eerder van je probleem af.

Ontopic, heb je al geher(her)installeerd?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Heb je een PS/2 keyboard? of USB? Voordat windows gestart is wil een USB keyboard soms niet echt meewerken. Bij mij in ieder geval niet.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01 10:08

Sebazzz

3dp

Rigi schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:08:
Heb je een PS/2 keyboard? of USB? Voordat windows gestart is wil een USB keyboard soms niet echt meewerken. Bij mij in ieder geval niet.
Dan moet je Legacy Support in de BIOS aanzetten. Wordt soms ook wel Old / Slow USB Devices genoemt.

Ontopic: Was het nou zo moeilijk om de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter te vinden? Hier wordt gewoon in normaal Nederlands (tenminste, ABN, voor bepaalde mensen is het niet normaal Nederlands) uitgelegd wat je kan debuggen. Ken je het simpele jargon niet wat ze gebruiken in de troubleshooter, dan hoor je waarschijnlijk niet eens op Tweakers.net thuis maar eerder op een simpelere site.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Symptomen lijken erg veel op die van een Wormblaster (of een van zijn vele namen)

De Wormblaster is heeft jarenlang niets van zich laten horen enz. en was zogezegd uitgestorven. Maar vorig jaar is hij terug opgedoken.

Dus kan het zijn dat je pc er mee geinfecteerd is.
Pagina: 1