Toon posts:

Niks afspelen, wel verbinding...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het allemaal wel even ging fixen... maar ik heb nu toch echt een helpend handje nodig.
Van de week een xbox gekocht om te gebruiken voor xbmc. De xbox was al gemod en er stond EvolutionX op (v+3935) en ook al XBMC (november 2006 build). Ik heb deze config even uitgeprobeerd en leek wel aardig te werken. Maar omdat ik toch wat rommel tegenkwam, waarvan ik de herkomst niet wist heb ik besloten alles maar eens te dumpen en opnieuw te beginnen.
Veel gelezen en vervolgens aan de slag. Ik heb op de usual places een compiled versie van XBMC (Bigfoot87, 6-12-2007) bemachtigd. Een FTP-verbinding (via router) opgezet en alle mappen en bestanden van E:\apps\xmbc één voor één overschreven. Reboot en ....werkt wel leek het.

Maar het vreemde is nu dat ik wel internetverbinding heb, maar niets kan spelen. Ik kan dus wel het script buienradar starten of weerbericht bekijken. Werkt allemaal. Ook kan ik UZGv2 starten. Ik krijg kanalen, ik krijg uitzendingen en afleveringen, maar zodra ik er een wil starten doet 'ie niets meer. Ook kan ik dan niet meer terug en moet ik rebooten.
Nu blijkt ook dat ik niet eens een bestandje (avi) kan afspelen, radio kan luisteren etc.

Dus menuutjes, internet, netwerk.... alles werkt.... maar alles wat ik probeer af te spelen werkt niet.

Waar kan dit aan liggen?? Is het iets met de mediaplayer? Ligt het aan EvolutionX?

Trouwens ik start via de dashboard van evolutionx de xbmc op. Ik ga dit denk ik nog veranderen. Maakt dit uit?

Ik hoop dat jullie deskundigen mij kunnen helpen...

Groetjes
Pieter

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07 03:45
Ik denk niet dat je hier op je juiste plek bent voor modchip help.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, je hebt gelijk.... ik zie dat ik een nieuwe thread heb gestart... een reply was de bedoeling...
Voor de moderator.... deze mag weg... ik post heb in de juiste xbmc thread deel X.

Dit topic is gesloten.