Toon posts:

3.0ghz, 2gig geheugen, ati sapphire...en nog kut?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.065 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

weet niet of ik hier onder het goeie forum zit maar ga mijn vraag toch stellen

ik heb een 3ghz procesor, 2 gig intern geheugen en een ati sapphire x1650,
toch willen mijn spellen niet draaien zoals ik dat wil en zoals dat zou moeten :(
neem bijvoorbeeld COD4. moet ik echt wel kunnen draaien echter wil het geval zijn dat ik alles op zijn laagst moet instellen anders draait ie stotterend, zeg maar gewoon niet,
tis niet alleen met COD4 maar met meerdere spellen.

ligt het aan mijn hardware? ligt het aan de instellingen van Ati catylist control center? of zie ik iets anders over het hoofd?

heb de laatste drivers van alles er ook op staan dus wie o wie heeft een genieuze ingeving en kan mij vertellen wat te doen

bvd Kjeld Zwier

(mail mag ook; kjeldzwier@zeelandnet.nl )

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De X1650 is nou niet bepaald een dikke high-end kaart. Ik denk ook dat daar je probleem zit.

Verwijderd

Welke 3Ghz processor?
Ook de chipset drivers geinstalleerd?
Geen HD die aan het sterven is?

P.S.

Geen scheldwoorden aub.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 17:41 ]

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:00

Beugelfles

I love rusty spoons

Heb je al wat meer onafhankelijke tests gedaan? Bijboorbeeld 3dmark06? En die vergeleken met andere? Cod4 is volgens mij een best zwaar spel. En jouw 3ghz processor kan een pentium 4 socket 478 of een overclockte Athlon 64 zijn.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wat voor 3ghz processor? En een x1650 is nou niet bepaald de beste kaart voor de laatste games.. heb hem zelf ook en COD4 moet ook op low.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Speedie76
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-12-2025
Lijkt mij sterk dat het aan de videokaart ligt, want bij mij liep COD4 als een zonnetje op een 7600GS

Resolutie stond op 1024*768 en de rest op laag

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
3GHz zegt op zich niet echt wat maar zou voldoende moeten zijn. 2GB RAM moet ook voldoende zijn. Maar de videokaart is voor een zwaar spel als COD4 gewoon weg te zwak.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Inderdaad. De TS meld niet over welke 3Ghz processor hij spreekt en hoe zijn verdere specs eruit ziet.

@speedie76: Dat is nou ook niet bepaald indrukwekkend.

[ Voor 49% gewijzigd door Xadeon op 21-12-2007 17:48 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Topicstarter
oke oke je hebben gelijk ik zal ff wat meer info spuien
heb ff een dxdiag gedaan ( niet met te moeilijke praat komen want op het gebied van termen ben ik een leek :P

sys.man.:758vp8
sys model:775v88+
BIOS:Default system bios
processor intel pentium 4 cpu 3.00ghz 2 cpu'2
memory: 2048mb ram
directX 9.0c

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Nou, hier staat een 2.8 Ghz oude Intel PC met een AGP X1650 Pro en die draait CoD echt perfect, met maar 1,5 GB RAM.

/Edit

Ik zie dat het geen pro is. Dat scheelt echt enorm met de Pro versie. Misschien moet je hem inderdaad gewoon op low draaien.

[ Voor 40% gewijzigd door NiteSpeed op 21-12-2007 19:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zonder specifiek probleem kunnen wij je ook niet echt helpen; en zeker niet in een soort van verkapt 'wat vindt je van dit systeem' topic. Ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest voordat je nog een topic start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.