Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bijbaan voor kerstvakantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk normaal 3 avonden in de week en nu heb ik meer tijd door de vakantie. Wil graag meer werken, maar ik heb nog niet veel bedrijven gevonden die juist in deze tijd van het jaar extra mensen nodig hebben.

Heb al gesproken met TNT Post, maar daar loopt de kerstdrukte al wat af, dus daar kan ik niet komen. Ook bij uitzendbureaus hebben ze weinig tot niets in de aanbieding.

Dus.. Hebben jullie nog een goed idee?

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 16:47
Taverne's.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
beetje laat mee, niet?

Verwijderd

Horeca?

Verwijderd

Topicstarter
@Palomar

Werk nu 's avonds al bij TNT Post en had erop gerekend daar wat extra uren te kunnen maken, maar door verschillende oorzaken zijn die extra uren er niet van gekomen. Moet nu ergens anders wat zoeken.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ik zou even zoeken naar distributiecentra's van de bekende supermarkten, en daar even vragen of zij nog mensen zoeken. Lijkt me dat ze het in deze tijd van het jaar het drukst hebben.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe oud ben je en wat kan je eigenlijk? Maar inderdaad: werk wil je veel eerder zoeken. Bij horeca loopvolk zijn o.a. tijdens de kerstdagen en tijdens nieuwjaarsnacht is inderdaad een optie. Als je oud genoeg bent dan. Maar aangezien kerst een paar dagen ver is, geef ik je meer kans om dozen te schuiven bij inderdaad een supermarkt, of via een uitzendburo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ben al tijd 18 jaar en heb gewerkt bij callcenter, argrarische sector en TNT Post. Heb dus wel al ervaring op verschillende gebieden. Had bij TNT al in november aangegeven dat ik deze weken extra wilde werken, dus ik ging ervan uit dat ze me dan zouden inplannen. Maar ja, ze hebben vanalles omgegooid en nu werk ik alleen op de normale tijden. En dat hoorde ik pas afgelopen donderdag....
Zit trouwens in 6 Gymnasium.

Zal wel wat restaurants op gaan bellen om te vragen of ze nog iets in de aanbieding hebben, maar heb geen horeca ervaring, dus zal lastig worden.

Distributiecentrum zou wel goed kunnen, alhoewel ik verwacht dat ze vooral via uitzendbureaus werken en toen ik die belde, bleek dat ze nog niet veel hadden.

Maar proberen kan altijd....

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:57

Geckoo

Good news, everyone!

afwasser heb je geen ervaring voor nodig.
maar daarnaast hoeft horeca niet moeilijk te zijn.
als je niet bang voor (onbekende) mensen bent. en je een plateau gewoon recht kan houden kan je gewoon "busboy" zijn. (runner)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:16
Mijn auto moet nog gewassen worden, voor 5 euro ben jij de man :P

Nee, serieus, het is ontzettend lastig om nu nog werk te vinden. Meeste UZB zijn momenteel onderbezet en er zijn erg veel bedrijven dicht. Bedrijven die wel open zijn en personeel nodig hebben, regelen dat dan meestal via een UZB. Die beschikken namelijk over veel personeel dat bij huis loopt op dit moment.

Misschien kun je wat in de agrarische sector proberen? Sorteren of klusjes ofzo?

Verwijderd

Al je hele leven ja :+?

Ontopic: ik denk dat je een vuurwerk toko moet gaan zoeken, of de boerenbond oid, die verkopen dat ook.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

idd glazenhaler afwasser kun je zo worden maar is er niet een boer waar je terecht kunt? Hangt er ook een beetje van af waar je zit, in de bollen is bijv. nog wel voor een weekje werk met wat geluk te vinden

Verwijderd

Topicstarter
In de argrarische sector heb ik nog niet veel kunnen vinden, het vriest dus dan is er weinig te doen. Veel bloembollen zijn al verwerkt en daar is ook niet erg veel meer in te doen.

Bij uitzendbureas is inderdaad bijna niets, helaas. Denk dat ik wat restaurants ga bellen ja, misschien moet ik dan ook op eerste en tweede kerstdag werken, maar ja.

Verwijderd

't Is Bryan Adams :+

Ontopic; ik zou voor een supermarkt gaan. Hoewel je daar inderdaad eigenlijk al te laat mee bent, vanaf 2 januari is de drukte daar wel voorbij.
Pagina: 1