Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Light Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• FlorianF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 16:06
Ik dacht dat het misschien wel handig was om een speciaal topic te hebben over licht in je computer kast.
Hier kun je dan al je vragen stellen, ervaringen delen, etc.
Ik zelf vind mooie belichting in een case erg mooi.
Ik wilde ook even een vraag stellen:

Ik wil een Zalman Fatal1ty kopen met rode ledjes, maar nu heb ik een case met 2 fans met blauwe leds erop.
Nu kwam ik na zoeken erop uit dat rood gemengt met blauw roze is, wat ik niet in mijn kast wil hebben. :P
Is dat in de praktijk ook zo?

Grz FlorianF

[ Voor 14% gewijzigd door FlorianF op 21-12-2007 16:59 ]

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Nu kwam ik na zoeken erop uit dat rood gemengt met blauw roze is, wat ik niet in mijn kast wil hebben. :P
Als het al zou mengen dan wordt het paars lijkt me O-)

• FlorianF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 16:06
Mooi paars :P?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat ligt er aan... Heb je al mooi rood en mooi blauw? >:)

Ey!! Macarena \o/

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
FlorianF schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:58:
Ik dacht dat het misschien wel handig was om een speciaal topic te hebben over licht in je computer kast.
Volgens mij is hier weinig vraag naar.
Hier kun je dan al je vragen stellen, ervaringen delen, etc.
Ik zie heel weinig vragen hierover, met de FAQ's of 5 seconden googlen kan je enorm veel vinden.
Vandaar dat deze op slot gaat.
Ik zelf vind mooie belichting in een case erg mooi.
Ik wilde ook even een vraag stellen:

Ik wil een Zalman Fatal1ty kopen met rode ledjes, maar nu heb ik een case met 2 fans met blauwe leds erop.
Hoe de kleurmenging exact verloopt, kan je op 1 manier bepalen: experimenteren. Je zit met additieve kleuren (lichtbronnen), dus zal je bij een perfecte menging magenta uitkomen (een roodachtige paarstint, zoals je in testbeeld op TV rechtsboven het centrale kruis ziet). In de praktijk heb je nooit perfecte menging, de uitgestraalde kleuren zijn niet egaal in helderheid, reflecties en verschillende oppervlakken geven een andere kleurindruk. Je zal het gewoon moeten proberen.
Grz FlorianF
Groeten doen we hier niet aan.

Ik vind het trouwens niet zo netjes om op eigen initiatief een topic te openen met de bedoeling een heel brede discussie te voeren, over alles wat met verlichting te maken heeft. Je hebt mss al grote topics gezien, deze hebben allemaal een goeie topicstart, en zijn in ongeveer alle gevallen eerst eens besproken geweest met de moderatoren.
De beste manier om een dergelijk topic op te starten, is even het voorstel doen in [SeM] (schop een modje), of een van de moderatoren aan te spreken (PM, MSN, mail, ...).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.