Toon posts:

attack 3 joystick doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yowz,

mijn attack 3 joystick van logitech doet sinds kort zeer raar. Hij kantelt automatisch naar links, dus als ik vb in BF2 wil vertrekken met een jet dan kantelt ie automatisch naar links. Ook gaat ie wel is spontaan naar boven. Hij werkt dus niet meer zoals het hoort. Zolang heb ik er nog niet meegespeeld, ik speel er enkel bf2 mee en aangezien je daar soms tering lang moet wachten op een jet/heli heb ik er nog niet veel vlieguren mee achter de rug (zo'n 20u).

Ik heb de knoppen al een keer opnieuw aangewezen in bf2. Software is er niet voor nodig want hij is plugandplay. heb hem ook al gecalibreerd, maar dit haalde ook niets uit:
Afbeeldingslocatie: http://aycu17.webshots.com/image/36336/2000122813513467250_fs.jpg
garantie staat er normaal niet meer op (als dat er al ooit heeft op gestaan) en als die er al op stond heb ik er niets aan want ik heb het bonnnetje toch niet meer.

Voor ik hem opendraai wil ik even jullie mening horen wat ik eventueel kan doen.

EDIT:
soms doet ie het wel, soms niet, heb em zojuist nogmaals gecalibreerd en nu doet ie het weer goed, het is echter de vraag voor hoe lang.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 17:03 ]

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
hij is dan wel p lug and play, maar probeer toch is die software van logitech ;)

Heel veel lurken, heel weinig posten..