2 mobos maar wat is nu geschikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Mensen ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 mobo's maar welke is het meeste geschikt voor mijn nieuwe systeem?

MSI P6N SLI Platinum 120 euries
of
GigaByte GA-P35C-DS3R 98 euries

De processor die erbij komt is een core 2 duo E8400

Plz serieus reageren

thnx alvast

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dit is wel heel karig. Je vertelt niet wat je voornamelijke bezigheden zijn op je pc of welke hardware je verder nog in bezit hebt. :?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zoek dat zelf eens uit joh..het is hier geen helpdesk.

• svenc
Het is voornamelijk voor gamen bedoelt, ik heb al onderzoek gedaan alleen kom er niet uit, vandaar hier een vraag

[ Voor 49% gewijzigd door svenc op 21-12-2007 16:36 ]

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als je voor gamen gaat (en gezien de prijsklasse), zou ik persoonlijk voor mijn moederboard gaan, of de extended editie hiervan, de wireless edition.
Asus M2N-SLI Deluxe

[ Voor 16% gewijzigd door DenTeD123 op 21-12-2007 16:40 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

DenTeD123 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:37:
Als je voor gamen gaat (en gezien de prijsklasse), zou ik persoonlijk voor mijn moederboard gaan, of de extended editie hiervan, de wireless edition.
Asus M2N-SLI Deluxe
:) Dat is een AM2 mobo. Met een hamer moet het wel passen denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 21-12-2007 16:50 ]

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
beetje boren etc...
had niet gelezen dat hij een core 2 had

• svenc
Het Gigabyte Mobo heeft 2 DDR3 sloten en die MSI niet maar de MSI heeft een nvidia 650i SLI chipset en de Gigabyte een Intel P35.....mja ik ben niet technisch om te zeggen wat zo het beste is...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik moet gemotoriseerd vervoer kopen en zit te twijfelen tussen de volgende auto's, welke is het meest geschikt voor mij?

Audi A4
of
Skoda Fabia

De motor die erin komt is een 1.9l diesel

- en dan krijg ik allerlei serieuse suggesties, waar ik helaas niets aan heb omdat ik er niet bij zet dat ik hovenier ben en de auto moet gebruiken om m'n tuingereedschap te vervoeren... :o

Misschien dat bovenstaand voorbeeld aangeeft waarom dit topic nergens heen gaat en dus gesloten wordt. Allereerst zijn "Welke moet ik kopen?"-topics op GoT niet de bedoeling omdat een Tweaker zelf kan kiezen. Ten tweede geef je niet eens relevante info, zoals wat je ermee wilt doen, wat de rest van het systeem is enzo. Hier kunnen we dus niets mee.

Edit:
OK, je zegt dat je gaat gamen. En je hebt door dat de twee moederborden verschillende chipsets hebben. Maar waarom ben je in vredesnaam al bezig met de moederbord te kiezen als je nog niet gekozen hebt welk chipset je wilt nemen... :?

Hak je grote probleem in wat kleinere stukjes op (bijvoorbeeld eerst je eisen goed definieren, dan een chipset zoeken die daaraan voldoet, dan kijken welke moederborden er zijn met die chipset, vervolgens welke andere moederbordfeatures je wilt en welke borden daaraan voldoen, en dan pas met wat je dan overhoudt grondig gaan onderzoeken (reviews en ervaringen zoeken). Vind je dan nog niet een enkele bord die er bovenuit springt? Kies dan welke je een mooiere kleur vindt hebben, of neem gewoon de goedkoopste...

[ Voor 33% gewijzigd door dion_b op 21-12-2007 17:01 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.