Ik moet gemotoriseerd vervoer kopen en zit te twijfelen tussen de volgende auto's, welke is het meest geschikt voor mij?
Audi A4
of
Skoda Fabia
De motor die erin komt is een 1.9l diesel
- en dan krijg ik allerlei serieuse suggesties, waar ik helaas niets aan heb omdat ik er niet bij zet dat ik hovenier ben en de auto moet gebruiken om m'n tuingereedschap te vervoeren...
Misschien dat bovenstaand voorbeeld aangeeft waarom dit topic nergens heen gaat en dus gesloten wordt. Allereerst zijn "Welke moet ik kopen?"-topics op GoT niet de bedoeling omdat een Tweaker zelf kan kiezen. Ten tweede geef je niet eens relevante info, zoals wat je ermee wilt doen, wat de rest van het systeem is enzo. Hier kunnen we dus niets mee.
Edit:
OK, je zegt dat je gaat gamen. En je hebt door dat de twee moederborden verschillende chipsets hebben. Maar waarom ben je in vredesnaam al bezig met de moederbord te kiezen als je nog niet gekozen hebt welk chipset je wilt nemen...
Hak je grote probleem in wat kleinere stukjes op (bijvoorbeeld eerst je eisen goed definieren, dan een chipset zoeken die daaraan voldoet, dan kijken welke moederborden er zijn met die chipset, vervolgens welke andere moederbordfeatures je wilt en welke borden daaraan voldoen, en dan pas met wat je dan overhoudt grondig gaan onderzoeken (reviews en ervaringen zoeken). Vind je dan nog niet een enkele bord die er bovenuit springt? Kies dan welke je een mooiere kleur vindt hebben, of neem gewoon de goedkoopste...
[
Voor 33% gewijzigd door
dion_b op 21-12-2007 17:01
]