Hmmmmz, gisteren tijdens een setup van Windows allerlei vage foutmeldingen en na een vluchtige google-zoektocht bleek het naar alle waarschijnlijkheid aan het geheugen te liggen.
Geen probleem, ik had nog een paar geheugenbankjes voor de laptop liggen na een upgrade.
Even de Asus site bezocht op zoek naar een manual, maar helemaal niks.
Googlen leverde ook geen resultaat op.
Oftewel, wát draai ik in godsnaam los op deze laptop om het geheugen te kunnen vervangen
.

Nou kan ik er naast zitten, maar het lijkt me sterk dat ik hier moet wezen.

Het ijzeren plaatje kan er nog wel af (kan er namelijk niet onder kijken), maar dat lijkt me verdomd weinig ruimte voor een geheugenbankje en daarmee verbreek ik het garantiezegel.
Geen probleem, ik had nog een paar geheugenbankjes voor de laptop liggen na een upgrade.
Even de Asus site bezocht op zoek naar een manual, maar helemaal niks.
Googlen leverde ook geen resultaat op.
Oftewel, wát draai ik in godsnaam los op deze laptop om het geheugen te kunnen vervangen

Midden bovenin was mijn eerste gok:Op vrijdag 21 december 2007 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, da's het vakje voor je visitekaartje
Bij Asus zit het klepje meestal aan de onderkant inderdaad, denk dat het die midden bovenin is.
Nou kan ik er naast zitten, maar het lijkt me sterk dat ik hier moet wezen.
Het ijzeren plaatje kan er nog wel af (kan er namelijk niet onder kijken), maar dat lijkt me verdomd weinig ruimte voor een geheugenbankje en daarmee verbreek ik het garantiezegel.