Toon posts:

Wat is sneller G4 400mhz of G3 600mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een computer toevoegen aan het Mac netwerk op m'n werk en heb de keuze uit:

G3 600mhz (imac)
640 mb RAM

G4 400mhz (gewone mac)
896 mb RAM

Weet iemand welke van de twee het snelste is. De een heeft een grotere maar oudere processor, maar minder geheugen. De ander heeft dus een langzamere processor, maar is nieuwer en heeft meer geheugen.

Is er iemand die me hier bij kan helpen, want ik kom er niet uit en heb ook geen topics over deze keuze gevonden.

Alvast bedankt.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Google vindt anders genoeg ;)

Maar in het kort de G4, zeker als je OSX wilt draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Mag dicht en weg. Heb andere zoektermen gebruikt en m'n antwoord gevonden.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:27

voodooless

Sound is no voodoo!

Deze vraag is eigenlijk niet te beantwoorden. Je kunt ook vragen: welke auto is sneller: een Porsche of een traktor?

Die vraag kun je niet beantwoorden zolang je niet weet waar ze op rijden. Een strak wegdek of een vers omgeploegd weiland.

Kortom: er zullen best omstandigheden zijn waarin de G3 sneller zal zijn door zijn extra Mhzen. Echter over het algemeen kun je toch wel stellen dat de G4 beter zal presteren ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Slotje :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.