Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Naatan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05-2010

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
Hoi,

Pas een w810i gekocht, enkel zit er een verkeerde oplader bij, maakt verder niet uit, ik koop dit weekend wel een nieuwe oplader.. maar ik vraag me af of je ook kunt opladen met het USB draadje wat er bij zit?

De plug die je in je gsm steekt heeft de zelfde twee "puntje" als die van de oplader.. dus ik zou haast denken van wel..

reden dat ik het vraag en niet gewoon probeer is omdat ik hem nog niet heb opgeladen en je hem bij de eerste keer opladen gelijk 9 uur lang moet laten opladen.

dank jullie :)

Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De USB kabel bij mijn K750i kan ik gebruiken om m'n telefoon te laden. Het duurt alleen véél langer dan met een gewone lader. Ik vermoed dat het aan de stroom output van een USB-poort ligt, die behoorlijk aan de zwakke kant zal zijn voor een telefoon.

Hier staat tekst

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Elk SE toestel waarvan ik weet kan inderdaad opgeladen worden via de bijgeleverde USB kabel.
En dit gaat inderdaad vele malen trager.

Bij het inpluggen van de USB kabel zegt het display ook "Charging", terwijl "Fast charging" wordt gezegd wanneer je de oplader gebruikt.

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
okay, enig idee (schatting?) hoelang ik bij de eerste oplading zou moeten laden wanneer ik USB gebruik? dus met een "normale" lader is het 9 uur..

Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Ik heb zelf dezelfde telefoon gehad echter is die stuk. (WSOD). Ik kan bevestigen dat het langer duurt, maar ik weet niet hoe lang. Waarom wil je het weten? Hang hem een nachtje aan je PC of gewoon als je aan computeren bent.

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

als je hem pas gekocht hebt... is het dan niet normaal dat je gewoon krijgt waar je voor betaald?
je moet wel de drivers installeren voor het opladen, dus installeer gewoon de pc suite en dan kan je opladen

Tha

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
Klopt maar heb hem in brussel gekocht.. dus heeft een franse stekker :(

Is het echt een ramp als je hem initieel niet lang genoeg oplaad?i

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Naatan schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:08:
Klopt maar heb hem in brussel gekocht.. dus heeft een franse stekker :(

Is het echt een ramp als je hem initieel niet lang genoeg oplaad?i
nou een paar dagen moet je jezelf er wel mee redden.
je kan op marktplaats voor weinig een lader kopen

of je gebruikt zo'n omvorm stekker

http://www.digisellers.nl/acatalog/IPD-POWER20.JPG

[ Voor 27% gewijzigd door Tha op 21-12-2007 14:15 ]

Tha

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
Ik bedenk me net trouwens dat ik thuis nog een lader heb van een SE J100i (goedkoop ding) en volgends mij heeft die de zelfde aansluiting.

Gebruikt SE altijd de zelfde oplader? dan kan ik die gewoon gebruiken..

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Nee, vanaf de W800/K750 is er volgens mij een nieuwe aansluiting, genaamd FastPort...Misschien kun je ontdekken of ze dezelfde aansluiting hebben door even te googlen naar plaatjes van beide toestellen!

[ Voor 40% gewijzigd door Koppensneller op 21-12-2007 14:31 ]

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
Nouja laat ik het zo stellen.. de "foute" lader (dus met frans contact) past wel op mijn SE J100i.. alleen of de "goede" lader op mijn w800i past kan ik nu niet testen aangezien ik hem niet bij me heb.

Betekent dit dan meteen dat ie op allebij moet werken of kan het nog zo zijn dat de ene lader "te slap" is ofzo?

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
en toen bleef het stil :P anyone?

* Djees, het is hier geen helpdesk :|

[ Voor 42% gewijzigd door Ginz op 21-12-2007 15:20 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Ja hoor, dan gaat het gewoon goed :)

• Naatan

Naatan

Systeem Beheerder

Topicstarter
Mooi! :D thanks!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nou, graag gedaan...

Voortaan gewoon in het algemene topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.