Ik heb Firefox vaak lang achter elkaar maximized openstaan en sinds een tijdje verschijnt er in mn TFT een verticale lijn precies op de plek van de adresbalk van Firefox als ik de browser afsluit
Deze is het duidelijkst op de plek rechts in de adresbalk waar het meestal wit is omdat URLS niet zo lang zijn (groot contrast tussen wit en grijs). Die lijn blijft de rest van de dag zichtbaar. De volgende dag is ie wel weer weg, maar als ik FF een paar minuten aan heb gehad dan zit die lijn er alweer.
Dit lijkt me niet helemaal gezond voor mn TFT. Ik kan natuurlijk FF wel aldoor windowed gaan draaien op variabele plaatsen, maar dat vind ik irritant. Lijkt me ook niet de bedoeling. Ik dacht dat een TFT niet kon inbranden. Verder heb ik dit nog nooit meegemaakt, dus iemand een idee wat ik hier nog meer tegen kan doen? Het liefst zonder firefox of iets anders in windows ingrijpend te veranderen.
Ik heb verder een Samsung Syncmaster 203B (20"), brightness/contrast op 70 en aangesloten via DVI.
Dit lijkt me niet helemaal gezond voor mn TFT. Ik kan natuurlijk FF wel aldoor windowed gaan draaien op variabele plaatsen, maar dat vind ik irritant. Lijkt me ook niet de bedoeling. Ik dacht dat een TFT niet kon inbranden. Verder heb ik dit nog nooit meegemaakt, dus iemand een idee wat ik hier nog meer tegen kan doen? Het liefst zonder firefox of iets anders in windows ingrijpend te veranderen.
Ik heb verder een Samsung Syncmaster 203B (20"), brightness/contrast op 70 en aangesloten via DVI.