Toon posts:

PC aansluiten op TV/Surround set

Pagina: 1
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over het aansluiten van mijn PC op mijn TV en surround set. Zoals ik het nu voor ogen heb wil ik mijn computer via een VGA kabel aansluiten op mijn PC-in op mijn tv. Daarnaast wil ik dan via een digitale kabel het geluid van mijn computer naar mijn surround-set sturen.

Omdat ik nu al mn kabels heb weggewerkt in de muren en onder de grond zit ik eigenlijk niet te wachten op een tweetal dikke losse kabels door mn huiskamer. Is het mogelijk dat ik met 1 HDMI kabel de hele bende aansluit?

Zowel mijn (Panasonic) TV als mijn surroundset (Harman/Kardon) hebben een HDMI aansluiting. Bestaat er iets van een combi video/geluidskaart zodat ik dus alles in een keer kan doorsturen (zowel beeld als geluid)?

Of zijn er mensen die andere oplossingen/ideeen hebben? Misschien iets draadloos?

Om e.e.a. te realiseren moet er nog een nieuwe geluids- en videokaart in mijn PC.

Ik hoor graag van jullie!

Bedankt!

Groeten,

Coen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien even zoeken? Er wordt van je verwacht dat je zelf inzet toont. Dit soort dingen zijn gewoon makkelijk zelf te vinden met een beetje inzet. Draadloos kun je vergeten voor normaal geld, daarvoor zijn de datarates veel te groot.

Verder is het niet nodig om te groeten.

[ Voor 6% gewijzigd door voodooless op 21-12-2007 13:15 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor je spontane en aardige reactie...ontzettend fijn dat je me zo ontzettend goed hebt geholpen. Sorry dat ik gegroet heb overigens onder aan mn bericht...had kunnen weten dat jij als IT-nerd niet zulke goede sociale vaardigheden hebt.

Ik ga t wel ergens anders uitzoeken...stakker!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:45:
Hey bedankt voor je spontane en aardige reactie...ontzettend fijn dat je me zo ontzettend goed hebt geholpen. Sorry dat ik gegroet heb overigens onder aan mn bericht...had kunnen weten dat jij als IT-nerd niet zulke goede sociale vaardigheden hebt.

lijkt me een goed plan want zoals jij je gedraagt zit je hier niet op het goede forum. Lees de voorwaarden eens door voordat je zo uit de hoek komt.

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Modbreak:alleen een TR mag ook :)

[ Voor 70% gewijzigd door teacher op 23-12-2007 21:41 ]

• Behzo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02 14:29

[ Voor 69% gewijzigd door teacher op 23-12-2007 21:41 ]

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019

spoiler:
ATI kaarten sturen het geluid door via de HDMI

[ Voor 34% gewijzigd door teacher op 23-12-2007 21:42 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:45:

Je hebt een PM

[ Voor 18% gewijzigd door teacher op 23-12-2007 21:42 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.