[car audio] MT Logic CSR-3036U probl. bij spelen vanaf flash

Pagina: 1
Acties:
  • 1.851 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Vorig jaar heb ik voor kerst van mijn vriendin een MT Logic autoradio gekregen. Het is zo'n ALDI ding.
Sinds een tijd ging het me opvallen dat wanneer ik MP3's vanaf flash afspeel (via de directe SD slot, of mbv een card reader/memory stick via de ingebouwde USB-poort) dat hij tracks overslaat.

Hij doet het bij bepaalde albums niet, en als hij het doet, dan speelt hij de eerste track van dat album, om vervolgens door te gaan met de eerste track van het volgende album. Maw, hij slaat een hele bups over. Als ik vanaf CD MP3's afspeel, dan slaat hij niets over en is er geen probleem.

Ik heb dat ding teruggestuurd naar de importeur (onze beste ALDI neemt zelf die verantwoordlijkheid niet :/), omdat er nog garantie op zat en heb binnen een week een nieuwe gekregen! Alle lof voor de importeur (Audiosonic). Maar goed, ik heb net de nieuwe geïnstalleerd en weer hetzelfde euvel.

Ik ben bang dat ze me niet kunnen helpen. Waarschijnlijk is dit een fout in dat apparaat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen zin heb er achter aan te blijven gaan. Het was immers een ding van 70 euro en op dit moment is onderhand de garantieperiode verstreken.

Zijn er mensen die deze radio/mp3-speler hebben?
Is er misschien iets in het MP3-bestand dat de speler in de war kan brengen? Lange bestandsnamen heb ik al uit kunnen sluiten, aangezien hij andere bestanden met langere namen bv. weer wel afspeelt.
Filesysteem op de kaartjes?
VBR misschien, of misschien een bitrate die te hoog is? (dan nog waarom wel de 1e track van een album spelen en de rest niet? Over het algemeen heeft een MP3-album bij mij dezelfde encoding settings).
Grootte van de flash-kaartjes?

Een hele bult vragen dus en wat irritatie dat ik nou net mijn favoriete albums niet kan spelen in dat apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 21:56
Vermoedelijk kloppen je ID3-tags dan niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Marco schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:27:
Vermoedelijk kloppen je ID3-tags dan niet helemaal.
Even een update:

Kerel, goede tip!
De tracks doen het gewoon als ik de ID3-tags weg doe (incl. embedded album-art).
_/-\o_