De Acer laptop 7720G 602G50MN nog niet in pricewatch?

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYCE
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Omdat ik de laatste tijd druk op zoek ben geweest naar een tv en een laptop houdt ik vooral kieskeurig en pricewatch van tweakers in de gaten. Maar wat me opviel is dat jullie deze laptop van ACER nog niet in jullie lijst hebben staan terwijl die toch al meer dan 2 weken in de winkels ligt.

Pricewatch heeft me goed geholpen met de tv (die ik gisteren heb aangeschaft) en vond het daarom jammer dit porduct nog niet te hebben gezien vandaar de vraag: Waarom staat die er nog niet bij?

www.heinyreimes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Die staat in de Product Que wachtend op behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yspriem
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Nou da's toevallig! Kom net uit Dynabyte rollen en wilde ff checken. Helaas! Maar wel hier al een topic. ook leuk! Mijn zoektocht heeft computer pirates opgeleverd. Kelko is wel erg slordig met de prijzen dus daar moet je maar niet van uit gaan. Dus tweakers: Hurry up!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYCE
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
yspriem schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:15:
Nou da's toevallig! Kom net uit Dynabyte rollen en wilde ff checken. Helaas! Maar wel hier al een topic. ook leuk! Mijn zoektocht heeft computer pirates opgeleverd. Kelko is wel erg slordig met de prijzen dus daar moet je maar niet van uit gaan. Dus tweakers: Hurry up!! ;)
wil je wel even opletten bij Computer Pirates? Zij zaten met 1€ onder de laagste prijs maar dan kreeg je de "1GB" versie ipv 2 en hoorde alleen al daardoor niet in die lijst te staan. de 2GB versie was meteen 40€ duurder. Ik heb ze vaker dit soort geintjes zien uitvoeren.

[ Voor 4% gewijzigd door AYCE op 25-12-2007 12:38 ]

www.heinyreimes.nl

• yspriem
@Ayce: Goed gezien. In Zwolle zit er één die ze niet op voorraad heeft. 1285 euro. Wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yspriem
die in zwolle heb ik gemaild:

Geachte heer/mevrouw,

Deze is helaas niet meer leverbaar.

Wij kunnen hem helaas niet meer verkrijgen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

snipKlantenservice CoolSound

Marconistraat 15
8013 PK Zwolle (Marslanden C)
The Netherlands

Tel: 0900-COOLSOUND (0900-2665768)
Internet: www.coolsound.nl

Ik weet niet hoe het moet maar die moet dan wel uit de price-watch!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval even de naam uit je post gehaald - hier misschien onschuldig, maar in geval iemand ooit een conflict heeft met een winkel is het nogal vervelend als een willekeurige (inmiddels ex) medewerker dreigementen aan zijn adres krijgt :)

Zal ook even kijken naar de prijsvermelding. Overigens hebben we rechts in de balk linkjes staan (naast de PW), inclusief eentje waar je onjuiste prijzen kan aangeven. Het is eigenlijk niet de bedoeling dit soort zaken via het forum te laten lopen. Ik doe het topic dan ook op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.