Toon posts:

waar is dit mee gemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeiemorgen,

heeft iemand misschien enig idee waar deze into mee is gemaakt?

http://www.wowfusiononline.com/intro/

zag er wel mooi uit, dus vroeg me af of dit heel veel werk is in flash of een ander programma of dat er programma's zijn die dit bijna kant en klaar kunnen maken.

b.v.d.

Decca

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

'Gewoon' met Flash gemaakt (zie ook in de broncode)

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
waarom/hoe zie je dat in de broncode?

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-01 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:51:
Als je in de broncode kijkt zie je dat het een swf bestand is.
Durf alleen niet te zeggen dat dit ook met flash gemaakt is, volgens mij kan je met aftereffects ook een swf maken.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:51:
Druk eens met je rechtersmuisknop erop -_- Wat zie je dan? Juiist.. Adobe Flash Player. Voortaan even zelf zoeken voordat je een topic opent. Het is dus een flash bestand.

Waarmee het gemaakt is, is niet te zeggen, er zijn talloze programma's die flashbestanden produceren.

[ Voor 18% gewijzigd door Boyd op 21-12-2007 08:56 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Flash is inderdaad het formaat waarin het op de website staat maar ik denk dat de TS wil weten hoe hij zo'n intro kan maken met al die effectjes. En die zitten, denk ik, niet in Flash. Er is wel een filmpje van gemaakt met Flash.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat wist ik wel dat het een flash bestand is, dat had ik ook in de post gezet, maar de vraag was dus of iemand zoiets herkent en waar het dan mee gemaakt is.

@Gamepie56

lekker bijdehand doen , tuurlijk.

er zijn 1000 en 1 programma's om een swf bestand te maken, dus eerst zelf even de post goed lezen voordat je antwoord.

de vraag was niet wat voor bestand het is, maar waar het mee is gemaakt.

eerst goed lezen dus.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gamepie56 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:56:
Waarmee het gemaakt is, is niet te zeggen, er zijn talloze programma's die flashbestanden produceren.
Precies, veel videobewerkingspakketen kunnen dit namelijk ook. En die hebben vaak van dit soort effectjes erin zitten. Dus dingen als Premiere of Avid kunnen dit waarschijnlijk ook wel.

Offtopic:
site zit overigens best slecht in elkaar, sowieso dat ik eerst de intro moet laten laden en als ik die dan gekeken heb kan ik niet gelijk door (althans, hier niet). Moet ik eerst op replay klikken en dan op skip intro 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 21-12-2007 09:04 ]

Verwijderd

Kunt op het logo klikken om door te gaan.

Intro's zijn zo 1999....

Verwijderd

meh ? Duidelijk.. After effects?

met Shine plugin en dergelijken is dit zowat out of the box..

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 10:56 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Precies. Daarnaast lijkt het me een kwestie van verdiepen in diverse pakketten (en beter zoeken).

Verwacht echter niet dat je met drie kliks iets soortgelijks bouwt. Pakketten + plugins kunnen prijzig zijn en een hoge leercurve hebben.

Wil je specifiek antwoord op je vraag: lees dan even de reply van Archetype door ;)

Dit topic gaat dicht

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.