Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative ZVM geeft onbekende fout na muziekoverdracht

Pagina: 1
Acties:

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-10 12:06
Ik ben al sinds een tijd een trotste bezitter van een Creative Zen Vision M 30gb alleen zit ik nu met een probleem.

Ik wilde gister mijn nieuw aangekochte albums op mijn Zen zetten alleen bij het aansluiten herkende me pc de Zen ineens nietmeer :S.

Ik dacht, ik reset hem even.. Mischien is dat het een oplossing

Vervolgens heb ik hem opnieuw aangesloten maar nog steeds geen herkenning... wel laadt hij op.

Nu heb ik mijn software gedeinstalleerd, maar nu ben ik de originele cd met drivers kwijt :S

Wat ik dus zelf gedaan hebt is de pc terug gezet (via systeemherstel) tot voor ik de software/drivers heb gedeinstalleerd...

Ik sluit hem vervolgens opnieuw aan.... hij word weer herekend :D

Echter wanneer ik probeer de nieuwe albums erop te zetten lukt dit niet... hij lijkt ze allemaal te skippen en op het eind zegt hij, importeren is voltooid... Echter bij een lijst van de nummers staat overal dat overdracht niet gelukt is,,, met reden "Onbekende fout".

Ik dus die recovery tool erover,, nieuwe firmware succesvol erop .

Opnieuw proberen leverd weer geen (positief) resultaat. Weer overdracht niet gelukt en met reden "onbekende fout""

Ik heb hem tevens ook al geprobeerd te formatteren,,, ook dit leverde geen resultaat.
Ook heb ik geprobeerd me oude muziek terug te zetten,, ook hier weer de niet gelukte overdracht met reden "onbekende fout"

Toevallig iemand die hetzelfde probleem heeft (gehad) ???
Wat doe ik verkeerd // Hoe los ik dit op??? Of is er mischien iemand die op de een of andere manier de bestanden van de originele driver cd online kan zetten dat ik ze kan downloaden?? (op de creative site kan ik enkel wat applicaties en firmware downloaden maar geen drivers)

Of is dit een typisch gevalletje RMA?

[ Voor 16% gewijzigd door ZipperJR op 20-12-2007 21:19 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3; problemen horen in een apart topic :)

Probeer eens een andere pc om uit te sluiten of het aan de pc ligt. Het zou best eens kunnen zijn dat je ZVM een brakke hdd heeft. In dat geval is het inderdaad een RMA-gevalletje.

• ZipperJR
Offtopic : Sorry van het verkeerd plaatsen van mijn probleem;)

Ontopic:

Ik ben er nu ingeslaagd om via Creative MediaSource 5 Organizer wat muziek op te zetten... een brakke hd is dus uitgesloten... alleen de overdracht via Mediasource vind ik niet prettig werken (tevens worden de labels anders weergegeven (in de mp3speler) wat resulteerd in een vervelend werkend interface.

Weet iemand mischien de link waar ik de DRIVERS kan downloaden ( waar o.a in zit ZEN Vision M Series Media Explorer).. Ik kan die namelijk niet van de website zelf afhalen :S

Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn cd met drivers (die bij de speler geleverd) word online te zetten?

[ Voor 0% gewijzigd door ZipperJR op 21-12-2007 16:15 . Reden: typo ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor de cd: Hero Of Time in "[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaring..."

Wat gebruikte je nou precies om muziek over te zetten waarbij het misging? Deed je dat via MTP? Zo ja, welke versie van WMP draai je? Probeer ook eens een herinstallatie.

• ZipperJR
Ik gebruikt het programma ZEN Vision M Series Media Explorer wat geleverd zat bij de ZVM zelf, het stond op dezelfde cd als de drivers.

Ik wilde herinstalleren maar de cd doet het niet meer :S (terwijl er geen krasje of iets op zit)
hierbij ligt het niet aan mijn dvd-drive want dat heb ik al uitgesloten door andere cd/dvds te proberen.

Hij geeft overigens deze foutmelding (althans dit is de link die windows mij geeft als ik rapport-verzenden klik) : Hier

Enige probleem bij deze oplossing die windows mij geeft is dat ik het niet helemaal snap (snap het stappenplan wel, daar niet van hoor! maar het haalt niet echt iets uit/ ik word er niet veel wijzer van.) 8)7
Vandaar mijn vraag of iemand anders mischien de cd van de drivers online kon zetten

[ Voor 36% gewijzigd door ZipperJR op 21-12-2007 16:59 . Reden: Cruciale informatie vergeten te vermelden ]

• RoD
  • Niet online

RoD

De drivers van de cd staan dus hierboven, gepost door Hero Of Time in het ZVM-topic, die geprobeerd?

Maare, aangezien je het via de software probeert, zou ik eens kijken of het via MTP hetzelfde effect geeft. Als het goed is kun je de ZVM gewoon benaderen in explorer.
Pagina: 1