Hoi,
Zoals de topic al aangeeft, zit ik met problemen met mijn mb Asus A8V deluxe
Ik probeer WinXP 64bit op deze machine te krijgen...
Enkele specs : AMD socket 939 athlon 64fx
2 maal 1024MB memory
2 SATA schijven Maxtor ( geen raid opstelling )
Nu probeer ik via de F6 tijdens de setup de driver via floppy te laden.
( Promise en ook geprobeerd via de Via K8T800 / Via VT8237 )
zowel met de meegeleverde, als de driver van de asus site.
Mijn eerste vraag : hoe stel ik het bios in ? ( heb de promise als eens uitgeschakeld )
En indien ik de promise gebruik, is dit dan in Raid of IDE ?
Met de promise optie in het bios, krijg ik meteen de melding dat Win niet met de schijven kan
werken... Als ik de promise uitschakel, laad hij de via drivers ( via floppy ) wel, maar vind later geen schijven.
Iemand enige ervaring of raad ? Hopelijk is deze info hierboven voldoende...en ben ik niets vergeten
PS : Ook al geprobeerd usb schijf, word erkend maar kan geen installatie op uitvoeren.
Via een oude IDE schijf lijkt het wel te lukken, alleen is deze zo oud en te klein in capaciteit
voor een installatie.
Thanks
Zoals de topic al aangeeft, zit ik met problemen met mijn mb Asus A8V deluxe
Ik probeer WinXP 64bit op deze machine te krijgen...
Enkele specs : AMD socket 939 athlon 64fx
2 maal 1024MB memory
2 SATA schijven Maxtor ( geen raid opstelling )
Nu probeer ik via de F6 tijdens de setup de driver via floppy te laden.
( Promise en ook geprobeerd via de Via K8T800 / Via VT8237 )
zowel met de meegeleverde, als de driver van de asus site.
Mijn eerste vraag : hoe stel ik het bios in ? ( heb de promise als eens uitgeschakeld )
En indien ik de promise gebruik, is dit dan in Raid of IDE ?
Met de promise optie in het bios, krijg ik meteen de melding dat Win niet met de schijven kan
werken... Als ik de promise uitschakel, laad hij de via drivers ( via floppy ) wel, maar vind later geen schijven.
Iemand enige ervaring of raad ? Hopelijk is deze info hierboven voldoende...en ben ik niets vergeten
PS : Ook al geprobeerd usb schijf, word erkend maar kan geen installatie op uitvoeren.
Via een oude IDE schijf lijkt het wel te lukken, alleen is deze zo oud en te klein in capaciteit
voor een installatie.
Thanks
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 23:32 ]