Spinpoint Dynamisch onleesbaar??

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik heb hier een Spinpoint T166 500gig. Het probleem is dat ik niet meer in de schijf kan komen, hij staat ook niet meer bij deze computer. De schijf word wel herkent in de bios en in windows.. bij Computerbeheer geeft die aan schijf dynamisch onleesbaar :S
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Zelf heb ik verschillende sata poorten geprobeerd en verschillende sata kabels..

mobo: Gigabyte 965P-DS3P

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 20-12-2007 22:10 ]

>PC specs<

• maartenlambrech
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-02 20:31
Misschien eens proberen benaderen met een linux live cd? Met knoppix kun je dit bijvoorbeeld. Dan weet je of het aan xp ligt en kun je indien nodig nog een backup maken van de bestanden.

• KappeNou
bedankt voor de info
Zou ik ook wat kunnen doen met HDD regenerator?

[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 20-12-2007 22:20 ]

>PC specs<

• maartenlambrech
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-02 20:31
Dit kan je eventueel gebruiken. Er bestaan vast wel veel van die programma's die allemaal hetzelfde uitvoeren.

Doordat je schijf nog herkend werd, kun je zo'n programma's gebruiken. In mijn geval was de schijf totaal kapot en zorgde ze er zelfs voor dat de pc niet meer wou opstarten.
Wat je ook kan proberen mocht het programma'tje niet werken is de schijf aan een externe usb-case hangen en ze dan proberen te benaderen.

• KappeNou
Mja dat programma werkt dus voor geen meter..
Is er niet een makkelijkere manier om de data te benaderen in XP? Ik heb geen externe case

[ Voor 50% gewijzigd door KappeNou op 20-12-2007 22:34 ]

>PC specs<

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 21:04
Misschien heb je iets aan dit topic : [Dynamic Disk] Unreadable

Zie met name de laatste posts. Ik kan niet garanderen dat deze oplossing ook voor jou werkt.

• KappeNou
Doet het weer! Dank je _/-\o_

>PC specs<

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Testdisk schrijft een partitietabel opnieuw, en is echt een goed programma bij dit soort fouten of een kapotte partitietabel. Ben blij dat het je probleem heeft opgelost. Heb toevallig een tijdje geleden ook last gehad hiervan :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1