Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PHP builder

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• extractor
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-08 13:38
Hey dudes,

Ik zoek een php compiler waarmee ik het programma dat ik schrijf ook stap voor stap kan doorlopen.

Zoals ik dat ook kan met visual studio.net voor visual basic

tx

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
Zoek eerst zelf ff wil je...

Dit kan je netjes in een TR doen. Zie ook: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 78% gewijzigd door BtM909 op 20-12-2007 21:58 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56
Zend Studio en PHP Designer kunnen dit bijvoorbeeld.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo extractor. Er zijn een aantal spelregels om het voor iedereen gezellig te houden op dit forum.

Het lijkt me verstandig als je wederom een topic probeert aan te maken om je eerst te verdiepen in welk subforum het topic hoort. Daarnaast is het altijd verstandig om de policy van dat specifieke subforum even na te slaan. Het kan soms zijn dat er in bepaalde subfora iets andere / specifiekere regels gelden.

Laatste keer dat wij van Evil zeef de faq's moesten doorlezen, heb ik iig geen regel gezien dat je zomaar je vraag hier kan droppen en verwachten dat wij je software links / tips gaan aanreiken. Probeer eerst zelf te verdiepen in hetgeen wat je zoekt en alsj je specifieke vragen over verschillende tools hebt (of de verschillen tussen de tools), dan ben je vrij om een topic in het juiste subforum te openen.

Deze gaat dicht omdat we nog steeds geen afhaalchinees voor je persoonlijke zoekvragen zijn :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.