Verschil tussen Gigabyte p35c-ds3r rev 1.1 en 2.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
IK heb zojuist mijn mobo binnengekregen van Salland.
Bij het bekijken van de doos zag ik dat het een rev 1.1 was, ik baalde gelijk maar weet eigenlijk niet of dat nu wel moet.
Als ik de comparison chart bekijk bij Gigabyte http://www.gigabyte.eu/Pr....aspx?ProductID=2631,2551

kan ik niet echt verschil ontdekken.
Ook in de cpu support zie ik geen verschil, ik had dit mobo gekocht om straks een e8500 te kopen.
Weet iemand wat nu echt de verschillen zijn? en moet ik hem alsnog terugsturen of houden tot ik de cpu kan bestellen? ik heb nu maar een celeron 420 meebesteld zodat ik iig iets kan..

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

USB 2.0 12 (6 by cable) 1.1 en 12 (8 by cable) 2.0..das het verschil. Verder zou ik me er niet zo druk om maken :)

Tubes....It's what make music music!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
lol dat maakt me idd niet zo veel uit, ik was eigenlijk meer bang voor kinderziektes die er in rev2 uit zouden zijn, dingen die ik in het topic over de p35 ds3 lees bijv, meerendeel is geneuzel over fanspeeds dus ook dat is niet echt zo belangrijk

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

IRCfreAk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:37:
lol dat maakt me idd niet zo veel uit, ik was eigenlijk meer bang voor kinderziektes die er in rev2 uit zouden zijn, dingen die ik in het topic over de p35 ds3 lees bijv, meerendeel is geneuzel over fanspeeds dus ook dat is niet echt zo belangrijk
Voor kinderziektes hebben ze iets wonderlijks bedacht namelijk...BIOS update's ;)
Gewoon loslaten en genieten van je nieuwe aanwinst....

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Grootste verschil is dat de 1.1 aan de achterkant standaard 4 USB poorten heeft, met daarnaast o.a. nog een parallelle en een seriële poort. De 2.0 heeft standaard 8 USB poorten op de achterkant, en geen parallele en seriële. Ik vind het grote aantal 'vaste' USB poorten een belangrijk voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 14:58
Wel apart. Ik heb bij Salland aan het begin van de week exact hetzelfde moederbord gekocht, dus een Gigabyte p35c-ds3r en dat was een revisie 2.0. Ze werken bij Salland dus blijkbaar niet met het FIFO principe of ze hebben meerdere leveranciers voor dit moederbord.
Pagina: 1