Linux hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-12-2025
Hoi dit is mijn eerste post bij Tweakers, ik heb een dualboot met xp en ubuntu 7.10 en ik wil de windows bootloader voor beide OSen gebruiken. hoe kan ik dat het beste doen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kort: gaat niet :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Victorius737
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-01 18:29
Waarom stel je gewoon niet GRUB zo in dat hij automatisch naar windows gaat , en als jij binnen 5 sec op een toets drukt dat je dan nog kan kiezen?

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Welkom op GoT.

Helaas is je topicstart wel erg mager. Ook is je probleem er eentje die al veel vaker is voorgekomen, zie ook de posts boven mij.

Op GoT is het de bedoeling dat je eerst zelf probeert en zoekt op bijvoorbeeld dit forum of via Google. Kom je er echt niet uit dan kun je een topic openen. In een topicstart vermeld je dan wat je geprobeerd hebt en wat je gevonden hebt bij je zoektocht op het grote boze internet.

Lees ook even de Registratievoorwaarden / korte FAQ zodat je volgende post wel aan de eisen voldoet die eigenlijk nodig zijn om dit form leuk en leesbaar te houden.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.