Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Uitzending gemist in Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 4.162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 13:10
Ik heb gisteren Vista geïnstalleerd met daarbij Mediacenter. Als ik echter onder 'online TV' klik op Uitzending Gemist, krijg ik het scherm: "Copyright, Gebruiksvoorwaarden, Disclaimer & Privacyverklaring". Ik kan hier achter niet op accepteren of iets dergelijks klikken.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit scherm omzeil en daadwerkelijk uitzending gemist kan kijken?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik maak dit ook zo nu en dan mee, maar heb nog geen oplossing gevonden. Meestal na een uurtje oid doet-ie het wel weer gewoon, maar het is wel zwaar irritant.

Rail Away!

• bavara
Mad Marty schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:59:
Ik maak dit ook zo nu en dan mee, maar heb nog geen oplossing gevonden. Meestal na een uurtje oid doet-ie het wel weer gewoon, maar het is wel zwaar irritant.
Hmmm... dat is vreemd. Ik heb het nu zo'n vijf keer geprobeerd, verspreid over 24 uur. En hij heeft alleen nog maar deze melding gegeven.

Niemand met een oplossing? Screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.van-raaij.net/img/MCE.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bavara op 21-12-2007 00:20 . Reden: Screenshot toegevoegd ]

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 14:23
ik heb dit probleem ook!
ik ben ook op zoek naar een oplossing. Als ik er een vind zal ik hem meteen hier posten.

Misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad) ?

• bavara
Inmiddels heb ik het nog verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik had voor mijn eerste post wel al een website gevonden die ons wellicht verder zou kunnen helpen: http://www.xpressions.nl/download.htm, via http://www.pchelper.nl/fo...ion/index.php/t22663.html. Deze site is echter uit de lucht.

Iemand die voordat de site uit de lucht werd gehaald, het betreffende bestand heeft gedownload?

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:58

Dark

who tweaked the light?

Tja ik heb dit nu ook op een verse xp-mce install :( ... die disclaimer bij uitzending gemist...
nederland4 werkt wel...

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
En als je eerst naar uitzending gemist gaat met je 'gewone' browser en 'm daar accept zodat ie accepted in je cookies staat? (ik blaat ook maar wat, waarschijnlijk is het gewoon een fout op uitzending gemist, aangezien die hele site redelijk brak is zo nu en dan...)

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Met IE kan ik idd ook niet op http://wmc.uitzendinggemist.nl komen, dan krijg ik datzelfde copyright bericht. Ook www.uitzendinggemist.nl zelf werkt niet met IE, dan klaagt de site dat ik geen koekjes accepteer, hoewel dat natuurlijk wel zo is.

met firefox lukken de beide pagina's wel, maar daar heb ik niks aan in mediacenter.

ik heb natuurlijk al wat gegooled ook, en soms schijnt het opgelost te zijn na het installen van een codec pack, en heeft de melding niks met het cookie te maken... ik heb het nooit zo op codec packs, maar als ik nou wist welke specifieke codec het was, zou ik die wel installen. ik heb heb overigens wel een codec installed, de nvidia pure video, dus gewoon tv & filmpjes werkt wel.

windowsmediaencoder en realplayer installeren (was vroeger nodig voor omroep.nl) hielp ook niet. klite basic pack ook geprobeerd... niks...

dus nu hou ik het er maar even op dat het een bug in de site zelf is... :(

• Noxious
En als je al je internetgeschiedenis + koekjes wist in IE? Aangezien WMC stiekem ook een embedded IE gebruikt...

• Dark

Dark

who tweaked the light?

uiteraard heb dat al geprobeerd, cache geleegd, cookies weg ... zonder resultaat
ik heb ook de site toegevoegd aan de always accept list, hielp ook niet.
site toegevoegd aan de safe zone, ook niks.

dat van die codecs, tja ik geloof er weinig van, normaal had ik altijd genoeg aan 2, purevideo en xvid...

edit: als het de codec zou zijn zou ik in firefox ook geen filmpjes zien lijkt me, dus dat is uitgesloten.

[ Voor 15% gewijzigd door Dark op 28-12-2007 14:17 ]

• Noxious
Codecs kan het niet zijn nee... Denk dat het een fout is bij UitzendingGemist aangezien die site "#include: minder_nette_woorden.c" is...

• Dark

Dark

who tweaked the light?

aha :P ik ben iets op het spoor...

tijdzone stond verkeerd ingesteld, (tray->klokje->timezone) dit stond op usa gmt -6, en nu ik het op gmt+1 heb gezet en de tijd weer goed heb gezet kan ik iig wel op de wmc.uitzindinggemist.nl komen...

ahh en ja hoor... na een paar keer refresh ook op de www site nu...

hoop dat meer mensen hier wat aan hebben, voor mij is het opgelost... :*)

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Euh, als ik vragen mag, hoe krijg je in het Media Center uitzending gemist ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Petervanakelyen schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:52:
Euh, als ik vragen mag, hoe krijg je in het Media Center uitzending gemist ?
... bij online spotlight...
en als het er daar niet bij staat en je hebt enkel buitenlandse dingen, dan moet je bij internet explorer options/general/languages even dutch (nederlands) toevoegen en bovenaan zetten...
vervolgens opnieuw naar online spotlight, en voila: het nederlandse aanbod

• bavara
Goed om te zien dat er in ieder geval íemand een oplossing heeft, dan is die er tenminste.

Eerste vraag: Online spotlight.. Heb jij de engelse versie? Zo ja, is dat hetzelfde als 'online TV'? Het staat bij mij onder TV + Films, links van TV opnamen.

Ik heb direct gekeken of jouw methode ook bij mij werkte. Ik zag dat bij mij de tijd verkeerd stond, namelijk op 29/12 in plaats van 28/12. Dit heb ik gewijzigd, update uitgevoerd vanaf de internettijdserver van Windows. wmc.uitzendinggemist.nl en www.uitzendinggemist.nl doen het bij mij in zowel IE als FF. Als ik vervolgens naar WMC ga en op uitzendinggemist klik, krijg ik opnieuw dit scherm...

Zou het kunnen zijn dat bij mij de koppeling in het WMC-menu niet naar wmc.uitzendinggemist.nl gelinkt is? En zo ja, waar kan ik dat wijzigen?

Of heb ik wellicht iets over het hoofd gezien bij het instellen van mijn tijd? Het zou wel héél toevallig zijn dat bij ons beide de tijd niet goed staat, en WMC het niet doet...

Ik hoop dat ik ook snel een oplossing heb, na ruim een week zoeken.

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Ja ik heb de engelse xp versie van mediacenter, vandaar het verschil in benaming.

Niet alleen de tijd/datum moest goed staan, ook de tijdzone, maar ik neem aan dat je dat hebt?
Als het in IE wel werkt zou je verwachten dat het binnen MC ook goedkomt? misschien nog even de cache legen...

• bavara
Ok, volgens mij heb ik 'm nu ook werkend. Ik heb, om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk zowel wmc.uitzendinggemist.nl als gids.omroep.nl, de copyright-pagina, in de 'vertrouwde pagina's' geplaatst. Volgens mij werkt het nu helemaal.

Mocht het niet zo zijn kom ik er nog op terug.

---

Tot op heden geen problemen meer gehad!

[ Voor 7% gewijzigd door bavara op 28-12-2007 22:01 . Reden: update ]

Pagina: 1