[XP] Géén beeld na installeren drivers

Pagina: 1
Acties:

• Genosha
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02 12:21
Gisteren heb ik mijn drivers voor mijn ASUS V9520 Magic (8xAGP) kaart geupdate naar de nieuwste versie die op de ASUS site stond. Dit omdat bepaalde games in mijn PC niet zo soepel liepen door verouderde drivers. Na deinstallatie en reboot van de oude drivers heb ik de nieuwe drivers geinstalleerd en een reboot gedaan. Sindsdien start hij de PC nog wel op, maar heb ik totaal geen beeld meer zodra hij Windows in gaat.

Al geprobeerd;
- Andere monitor (19" CRT, 15" CRT)
- Andere videokaart (V9520 verwijderd, onboard ingeschakeld)
- Boot met monitor aan de onboard videokaart.
- Windows boot in veilige modus

Alles had geen resultaat.

Iemand een idee hoe ik zonder clean Windows dit kan verhelpen? Ik wil niet clean installen omdat ik geen recente backup heb en door het crashen van mijn laptop jou de PC heb met daarop de laptop backup(s).

[EDIT]
Ik kan overigens wel gewoon inloggen. Mijn HDD is niet al te stil en kan altijd horen wanneer hij klaar is met Windows inladen en ik mijn password kan invoeren (hij geeft een piep-toon dan), als ik mijn password invoer en op Enter druk, begint hij mijn XP verder in te laden.

[ Voor 16% gewijzigd door Genosha op 20-12-2007 19:58 ]

• Genosha
Probleem opgelost met zeer vriendelijke en goede hulp van de NVidia CS.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
En waar zat het nu ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Voor zo'n kaart loont het niet om je drivers nu nog up to date te brengen, de huidige drivers zullen het eerder kwaad doen dan goed. Dat dus terzijde.

• Genosha
Geen idee, kreeg opeens in save boot de optie 'vga modus inschakelen' denk dat windows gemerkt heeft dat mijn CRT overleed en de VGA er heeft uitgegooit...

De nieuwe drivers hebben overigens wel goed gedaan, minder crits in LineageII

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 19:23

Mud

Genosha schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:50:
[...]

Geen idee, kreeg opeens in save boot de optie 'vga modus inschakelen' denk dat windows gemerkt heeft dat mijn CRT overleed en de VGA er heeft uitgegooit...

De nieuwe drivers hebben overigens wel goed gedaan, minder crits in LineageII
Lineage II O+

ontopic:

Bedankt dat je de oplossing gepost hebt :D
Pagina: 1