Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe kast gekocht ( Een Gigabyte 3D Aura 570 ) Alles netjes aangesloten en opgestart. Daarnaa even in de BIOS gekeken of het allemaal goed zat. Hij herkende helemaal niets. Dus ik pc uit, pc nakeijken en wat draden zaten niet goed vast. Die dus weer goed gezet en pc weer aan. Toen was het beeld weg foetsie. De monitor gaat wel aan, maar dan op standby mode.
Wat heb ik al gedaan?
* Videokaart eruit, AGP slot schoon geblazen >> Geen effect
* AGP videokaart eruit even schoon geblazen >> Geen effect.
Het is wel heel raar dat hij het wel deed maar nu dus niet meer. Dat betekent dus ook dat het AGP slot nog goed is, alleen er is iets stuk.
De Hardware:
Moederbord: Asus P4800-E Deluxe
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz @ 2.8 Ghz
RAM: 1.5 GB
Videokaart: Sapphire X1650 Pro op AGP
HDD: Maxtor 120GB op SATA.
Monitor: LG Studioworks 77M
Alvast Bedankt,
Eldariel
Ik heb laatst een nieuwe kast gekocht ( Een Gigabyte 3D Aura 570 ) Alles netjes aangesloten en opgestart. Daarnaa even in de BIOS gekeken of het allemaal goed zat. Hij herkende helemaal niets. Dus ik pc uit, pc nakeijken en wat draden zaten niet goed vast. Die dus weer goed gezet en pc weer aan. Toen was het beeld weg foetsie. De monitor gaat wel aan, maar dan op standby mode.
Wat heb ik al gedaan?
* Videokaart eruit, AGP slot schoon geblazen >> Geen effect
* AGP videokaart eruit even schoon geblazen >> Geen effect.
Het is wel heel raar dat hij het wel deed maar nu dus niet meer. Dat betekent dus ook dat het AGP slot nog goed is, alleen er is iets stuk.
De Hardware:
Moederbord: Asus P4800-E Deluxe
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz @ 2.8 Ghz
RAM: 1.5 GB
Videokaart: Sapphire X1650 Pro op AGP
HDD: Maxtor 120GB op SATA.
Monitor: LG Studioworks 77M
Alvast Bedankt,
Eldariel
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell