Boe,
Laatst heb ik met sisoft sandra mijn harde schijf getest (ata66 7200 rpm 13,5 gb), hiermee scoorde ik net aan meer dan de helft van de performance van een ata33 schijf. Dit beviel mij niet echt.
Nu bleek dat windows dma niet aan had staan. Ik vrolijk wel aangezet en gerestart. Na dat windows in 5 min was geladen en inet explorer er 1 minuut over deed om te laden heb ik het maar weer uitgezet. Alles ging weer normaal en niet
sloom.
Maar waarom kan ik dma niet aanzetten?
Zou dat kunnen komen omdat ik mijn hd met een standaard kabel aan mijn mobo heb gekoppeld? Er zit nl nog een kabel bij voor ata100 schijven en daar is ook een andere aansluiting voor op mijn mobo.
specs: tb 700@800, Asus a7v, geforce 2 gts, 13,5 gb ata66 schijfje.
Laatst heb ik met sisoft sandra mijn harde schijf getest (ata66 7200 rpm 13,5 gb), hiermee scoorde ik net aan meer dan de helft van de performance van een ata33 schijf. Dit beviel mij niet echt.
Nu bleek dat windows dma niet aan had staan. Ik vrolijk wel aangezet en gerestart. Na dat windows in 5 min was geladen en inet explorer er 1 minuut over deed om te laden heb ik het maar weer uitgezet. Alles ging weer normaal en niet
Maar waarom kan ik dma niet aanzetten?
specs: tb 700@800, Asus a7v, geforce 2 gts, 13,5 gb ata66 schijfje.