Toon posts:

Draadloos met vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!!

Ik heb vandaag een laptop aangeschaft, de targa van de lidl, best fijn apparaatje alleen werkt het met windows vista :/ ..... hmmmm heel heel heel erg wennen is het, maar dat is opzich geen ramp :)

Ik snap er alleen geen snars van hoe ik verbinding maak met ons draadloos netwerkje thuis... En kan er ook niks over vinden dus vandaar dit topic! :) misschien kan iemand t snel ff uitleggen maar er is vast ook wel een website waar het voor leken als mij op beschreven staat ..

alvast bedankt!! :*)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zou eens met de FAQ - Netwerken kunnen beginnen, en gaan zoeken in Vista. De Wizard Netwerken zal je ook al een stuk verder helpen.

Maar snel uitleggen, nee. Snelle hints zodat je zelf aan de slag kan, ja ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-03 19:58
En had je hier ook al gekeken? www.windowsvistaservice.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar had ik nog niet gekeken dank je wel!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:06:
Ik heb vandaag een laptop aangeschaft, de targa van de lidl, best fijn apparaatje alleen werkt het met windows vista :/ ..... hmmmm heel heel heel erg wennen is het, maar dat is opzich geen ramp :)
Het OS is er niet in gebrandmerkt ofzo hoor? :z Gooi er XP op als je dat liever hebt ofzo? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 20-12-2007 20:34 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:44
MensionXL schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:34:
[...]

Het OS is er niet in gebrandmerkt ofzo hoor? :z Gooi er XP op als je dat liever hebt ofzo? ;)
Misschien kan je eens contact opnemen dat het mogelijk is om te downgraden, met een aparte set van recovery cd's. Dit is bijvoorbeeld in belgie het geval voor de zakelijke pc & laptops van HP.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

tc982 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:41:
[...]

Misschien kan je eens contact opnemen dat het mogelijk is om te downgraden, met een aparte set van recovery cd's. Dit is bijvoorbeeld in belgie het geval voor de zakelijke pc & laptops van HP.
Waarom ik :P? Het zal mij een zorg zijn met welk OS hij klooit. Kan hij/zij makkelijk zelf uitzoeken toch :P

Goedkoop bellen via VoIP

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Vergeet niet om je wireless LAN te enablen op de laptop, meestal zit er een schakelaar of toets op het toetsenbord op om wireless aan te zetten (voor WLAN en Bluetooth).

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Zoals al eerder aangegeven: WLAN enablen dmv. WLAN knop op je toetsenbord. Meestal is dit icm. de FN toets, of een apartje schakelaartje. Verder gaat het in Vista niet heel anders dan in XP, alleen zien de vensters iets anders uit.
Pagina: 1