Thermaltake VB8000BNS problemen

Pagina: 1
Acties:

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57
beste tweakers,

zoals de titel al aanduidt heb ik een probleempje met de thermaltake VB8000BNS. Ik wil deze kast gaan gebruiken om het systeem van mn oom in te doen. Nou staat op Azerty.nl dat deze kast geen externe 3,25 inch sloten heeft. In een emailtje van azerty staat dat hij twee dvd-spelers+een cardreader van 3,25 inch kan behuizen. Ze spreken zichzelf dus tegen. Op perfect-systems.nl staat dat hij wel 2x5,25 inch en 1x3,25inch sloten heeft. De thermaltake site zegt dan weer:
http://www.thermaltake.co...8000bns.asp#specification

2 x 5.25", 1 x 5.25" Accessory Bay

Nu weet ik het dus even niet meer. Ik wil weten wat voor sloten deze kast precies heeft, zodat ik straks niet met een nutteloze cardreader zit (graag niet de oplossing koop een externe, das niet efficient) Graag hoor ik zo spoedig mogelijk antwoord. Bij voorbaat dank

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/2749/8000525he0.th.png
Hier kun je zien dat je 3 5,25 sloten ter beschikking hebt, maar dat het onderste slot niet geschikt is voor lange apparaten zoals een dvd speler, maar wel een cardreader bijvoorbeeld. Die moet dan wel een 5,25 voorkantje hebben anders ziet het niet uit. Je bovenste speler kan dan trouwens gewoon open door dat beweegbare flapje. Voor de rest moet je dat frontje echt zelf open klikken.

De HDD komen aan de andere kant (links van voren gekeken)

Staat gewoon in de handleiding online......dus...

Benjamin

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57
dank, maar ik denk dat je wel kunt begrijpen dat alle contradictionerende info het er niet makkelijker op maakte :p

Verwijderd

Ja weet ik, daarom is mijn motto altijd: Plaatjes kijken, die zeggen meer dan 1000 woorden! _/-\o_

Als er een reeks van die behuizingen gemaakt worden, dan is er misschien eentje die de drives echt anders heeft en dan zet een slordige leverancier al snel die informatie bij andere modellen. Of een vertaling uit het Chinees naar Engels naar Nederlands wil ook wel eens voor frustraties zorgen ;)