Formulier maken in Word omzetten naar PDF

Pagina: 1
Acties:
  • 910 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 220531

Topicstarter
Beste mensen,

ik had een vraagje,
ik zit nu momenteel op mijn werk, (een van de grotere overheidsinstanties van ons land), alleen zit ik nu met een probleem, ik ben bezig om bepaalde bestanden te bouwen in word, dit bestand is eigenlijk een soort invuloefening, het is dus een word document met allerlei tekstvakken, wat ik wil doen is deze exporteren dmv PDFCreator (het enige beschikbare programma hier op het netwerk helaas) maar wel zo dat de vakken ingevuld kunnen worden in het PDF bestand.

Kan iemand mij vertellen of dit een mogelijkheid is?

Groetjes Kevin

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

maar wel zo dat de vakken ingevuld kunnen worden in het PDF bestand.
Nope. Er zwerven volgens mij trouwens wel licenties bij jullie rond voor andere manieren om wel invulbare PDF's te maken (hebben jullie geen LiveCycle?). Maar Word -> PDF gaat "nooit" werken. Dat wil je volgens mij ook niet eens, als je nog enige logica in de velden kwijt wilt ook (validatie of misschien zelfs prefill).

Anyway: CSA => OFF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Mag ik de TS ook subtiel wijzen op het actieplan "Nederland Open in Verbinding" van Van Heemskerk? Ofwel: als het met een open oplossing kan, dan is dat te preferen, en anders mag je gaan uitleggen waarom dat niet kan. Als overheidsinstantie heb je je daar aan te houden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Hoe is PDF niet open te noemen? Als het 1.4 of 1.7 is dan. En uitleggen gaat prima, IM(NS)HO.

Ik zou graag een discussie zien over de voor- en nadelen van dat plan, maar niet in dit topic :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)